Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
bla blabla bla blablabla.bla blabla bla blablabla.bla blabla bla blablabla.bla blabla bla blablabla.bla blabla bla blablabla.bla blabla bla blablabla.bla blabla bla blablabla.bla blabla bla blablabla.bla blabla bla blablabla.etc.
Je kunt vanaf nu je favoriete topics bijhouden. Als je een topic wilt toevoegen hoef je alleen maar op de link onderaan de pagina te klikken.
Je favorieten staan in het menu boven aan elke pagina.
Vanaf vandaag zijn e-mails die vanuit dit forum worden verzonden veranderd. Alleen de Nederlands e-mails hebben deze layout. De Engelse niet en werken daarom nog niet naar behoren. Verander je instellingen in je profiel naar "Dutch" voor een goede werking.
Iedereen zal het wel met mij eens zijn dat de layout een verbetering is.
Als bij jou de nieuwe layout niet goed overkomt laat dan hier a.u.b. een reactie achter.
Laatst gewijzigd door Muiter op vr 07 mei 2004 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
opperhoofd, ik ben niet tevreden over de 'Melding van het plaatsen van reactie' e-mailtje.... vroegâh kon je op de link klikken, en dan werd je meteen doorgestuurd naar het topic, maar bij het nieuwe emailtje is dat niet zo, kun je het weer maken zoals vroegâh? (alleen de link/URL)
BU schreef:opperhoofd, ik ben niet tevreden over de 'Melding van het plaatsen van reactie' e-mailtje.... vroegâh kon je op de link klikken, en dan werd je meteen doorgestuurd naar het topic, maar bij het nieuwe emailtje is dat niet zo, kun je het weer maken zoals vroegâh? (alleen de link/URL)
In geen van de e-mails is dit op het moment mogelijk. Ik hoop hier snel een oplossing voor te vinden. Tot die tijd moet je maar even C/P-én
Als je een mailtje krijg dat je een PB hebt ontvangen dan zie je in die e-mail tegenwoordig ook wie de afzender is. Ik zou ook automatisch het verzonden bericht kunnen laten meezenden maar dan is er geen verschil meer tussen PB en e-mail
Ik heb de permissies van dit forum aangepast. Dit houdt in dat er geen berichten meer kunnen worden verwijderd. Ze kunnen alleen door een moderator worden verplaatst naar de Prullenbak.
Ik heb dit gedaan na enkele klachten van leden die vonden dat berichten te snel worden verwijderd. Ik kan me hier wel iets bij voorstellen. Ondanks dat ik 100% achter de moderators van dit forum sta wil ik het toch een tijdje op deze manier proberen.
De tweede verandering betreft de Shoutbox. Het is nu nog alleen mogelijk om als lid van dit forum te Shouten.
Ik heb dit aangepast omdat er een enkele keer een 'gast' zoch als een idioot gedraagd en sommige van jullie regelmatig per ongeluk als gast Shouten.
Laatst gewijzigd door Muiter op za 10 jul 2004 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom mogen we onze eigen berichten niet meer verwijderen...
de klachten die je gekregen hebt zullen waarschijnlijk gaan over berichten die door de moderatoren verwijderd zijn.
als ik een bericht post en er is nog niet op geantwoord dan kan ik hem nu ook niet meer verwijderen en moet ik dat vragen aan een moderator, dit vind ik niet erg makkelijk.