Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er is wel nog wat werk aan! Je moet de ganse boel monteren en desgewenst nog schilderen (de kasten worden geleverd in natuur beukenhout) Dan moet je er nog spotjes in zetten
Het zijn idd spotjes die IKEA gebruikt.
IKEA heeft trouwens een nieuwe (Best aardige) vitrine kast voor Eur 39,= staan. Die lampjes hebben echter geen kapje waardoor er dus wel hitte van af kan komen.
Bij mijn vitrinekasten heb ik die lampjes wel bewaard. Bij mijn volgende huis zal ik het wel gaan monteren met een lage wattage.
Die kastjes van de Ikea zijn idd wel aardig zitten alleen een groot nadeel aan det ja er gaan glasplaten bij kunt stoppen, tenzij iemand goed kan lassen. Maar voor de rest
Ricardo schreef:Die kastjes van de Ikea zijn idd wel aardig zitten alleen een groot nadeel aan det ja er gaan glasplaten bij kunt stoppen, tenzij iemand goed kan lassen. Maar voor de rest
Als je de goede materialen kunt vinden, kun je staal ook lijmen... dat doen ze in de luchtvaart ook, dus een paar modelletjes zullen ook wel blijven staan.