Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Deze 2 Jeeps van Siku kreeg ik ook binnen. Die met soft top is een US Mail versie. Het mooie van deze modellen is dat hoewel ze wat ouder zijn, ze perfect mint zijn. Bedankt voor de tip Tom en ik zal in Houten naar die Thomas uitkijken.
Die caravan heb ik een tijdje geleden ook gekocht van iemand in Purmerend. Waar is ie dan ondergekalkt? Die ene vrachtwagen is ook niet meer compleet zie ik. Daar missen de glas en papierbak in. In die staat heb ik hem helaas ook.
HHF schreef:Jammer dat mijn broer blijft zeuren over die Siku's Peter, anders stonden ze daar al lang bij jou thuis
nee joh, ik snap dat wel, als je ermee gespeeld hebt dan is het niet goed om ze weg te doen. Als het goed is krijg ik die Volvo ergens deze week van iemand anders.
Toegevoegd na 12 uren 9 minuten:
Mijn nieuwste aanwinsten. Een rode oude versie Brandweer kraan, Porsche Turbo Polizei en een VW Passat met oude Siku wielen. Een Audi en een van ebay gewonnen gave V serie BMW 2000 van Siku in Polizei uitvoering, met antenne!
Die BMW Polizei ziet er echt nog super uit. Die zie je niet vaak meer in zo'n staat De Faun is uiteraard ook verschrikkelijk mooi (heb hem zelf ook in brandweer en als bouwkraan) De rest mag er uiteraard ook zijn.