boerke04 schreef:Och ja die Marlboro Masters versie had je al gebouwd, dan weet ik het niet meer en ga ik gewoon in spanning zitten afwachten
.
Zal je uit de droom helpen Marco.

Het wordt de Minardi PS03 Fiorano testcar 1:43 van Jos Verstappen. Dus niet de "Valencia" uitvoering met de AVON banden die wél uitgebracht is door Minichamps. (Dit was trouwens de PS01).
Ik had al eerder een 1:18 uitvoering gebouwd, maar heb me nu ook gewaagd aan de 1:43. Makkelijk is het bepaald niet omdat het model geheel gedemonteerd en gespoten moet worden. Daarbij dienen de "schoorstenen" verwijderd te worden en de ontstane gaten onzichtbaar te zijn. Om maar te zwijgen van die sh*t minivleugeltjes op de sidepots.
Maar zoals het er nu naar uitziet gaat het wel lukken.
Hier alvast wat foto's van de vorderingen:
Ten eerste, zoveel mogelijk uit elkaar halen zonder al teveel af te breken.

Om hem fatsoenlijk te kunnen schuren heb ik eerst de minivleugeltjes op de sidepots en uitlaten verwijderd, toen geschuurd en daarna de vleugeltjes weer terug gemonteerd.

Voor het airbrushwerk kan beginnen eerst in de grondlak gezet. Niet alleen hecht de lak dan beter, maar zijn kleine oneffenheden ook beter zichtbaar. Daarna wederom schuren.

Airbrushwerk gereed en gedeeltelijke montage van model.

Hoop ze over een weekje of zo toch af te hebben.