diorama project is begonnen

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Bericht door jonnoT »

Materiaalkeuze is eigenlijk aan jou. Wat vind jij makkelijker werken 8) 8) MDF wordt veel gebruikt.
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

Als het om een garage gaat, kun je die kant en klaar kopen. Link stond laatst hier op het forum, stuur ik je wel via pb als je dat wil.
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Gebruikersavatar
Rakesh_BMW
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 05 dec 2004 22:45
Locatie: den haag

Bericht door Rakesh_BMW »

Hoi mathijs, je kan soms ook gewoon kiezen voor een sterke bodem (bijv. 6mm mdf of multiplex) en dan de muren gwn van karton maken, en dan kan je evt. een "baksteen-motief" uitprinten en erop plakken :P .

Maar wat ook heel mooi/realistisch is om bijv. uit papier/karton (of iets daartussen :lol: ) "baksteentjes" uit te snijden, en dan 1 voor 1 je muurtje te "metselen", ben ik ook aan het doen bij mijn 1/18 diorama (zie ombouwprojecten=> 1/18 showroom =>rakesh_bmw :thump_up: voor de volgende update )

Maar zoals JonnoT al melde, de keuze tussen de materialen (of combinatie daarvan :thump_up: ) is helemaal aan jouw

Veel succes met jouw 1/18 diorama, ik ben zeer benieuwd :thump_up:

Groeten, Rakesh [/img]
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Bericht door motorhead »

Er is ook kant en klaar 'steentjes' of 'dakpan' papier in de winkels te krijgen.
Gebruikersavatar
Rakesh_BMW
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 05 dec 2004 22:45
Locatie: den haag

Bericht door Rakesh_BMW »

Succes met de bouw :thump_up:

Ik zal het project zekers volgen :thump_up:
Plaats reactie