Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
fobie schreef:Tis een Belg uit Lier en ik was de enigste bieder.De Xsara heb ik ook bij hem gekocht en ze werden samen opgestuurd.Dat scheelde nog eens 3 euro verzendkosten.Momenteel bied hij geen 1/18 meer aan op ebay;Ik denk dat hij met de vorige serie 1/18 serieus zijn (op zijn platvlaams) sleppen gescheurd heeft
verdikke das maar 10 minutekes van mij ze maar zeker zene dat hij zijn broek hieraan scheurt nee serieus goede deal gedaan fobie groetekes
Onder het motto "het moet niet altijd rally zijn" hier de laatste aanwinsten:
1/18 Welly VW Golf V(ik heb er één in 1/1)
Maarja,de microbe kan er toch niet uit
1/18 Autoart Citroen Xsara WRC 2005 STOHL LMT EDT nr.90/2000
Sorry voor de slechte kwaliteit maar het moest vlug gaan.
Die Xsara ziet er zeer gaaf uit moet ik zeggen. Jammer dat het weer een sealed body is maar daarom is die niet minder mooi. De Golf ziet er ook aardig goed uit.
Zojuist deze besteld.Wel moeilijk te vinden.
Mitsubsihi Lancer EVO VIII WRC HOTWHEELS 1/18
Kwalitatief misschien niet zo denderend maar het is de enigste WRC- versie in 1/18 van de Lancer EVO VIII.