Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Nize, ik wil hem zelf ook erg graag, vooral de suicide doors en zwarte velgen vind ik erg alleen de uitlaatpijpen vind ik iets te overdreven huge, plus interieur en grille vind ik matigjes.
Ik ben zelf geen fan van tuning.
Maar het model zelf is wel prachtig afgewerkt met leuke en grappige details.
Dikke banden ook met een gaaf profiel bijvoorbeeld.
1:18 24/7 schreef:Nize, ik wil hem zelf ook erg graag, vooral de suicide doors en zwarte velgen vind ik erg alleen de uitlaatpijpen vind ik iets te overdreven huge, plus interieur en grille vind ik matigjes.
Nja de zwarte velgen met chrome randje staan hem goed maar voor de rest niet mijn ding, interieur vind ik wat slordig met verschillende grijskleuren voor het plastic wél een leuk detail: het nummerbord wel mooie foto's van gemaakt
Bracer schreef:Nja de zwarte velgen met chrome randje staan hem goed maar voor de rest niet mijn ding, interieur vind ik wat slordig met verschillende grijskleuren voor het plastic wél een leuk detail: het nummerbord wel mooie foto's van gemaakt
Alleen het dashboard is van plastic, de stoelen en de banken zijn van rubber.