Welke F355 UT of Hotwheels?
Welke F355 UT of Hotwheels?
Ik heb van UT en Hotwheels de Ferrari's F355 in Targa uitvoering, berlinetta en spider.
An welke geven jullie je voorkeur?
An welke geven jullie je voorkeur?
- jelmer
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Absoluut Ut
waarom zijn ze beter dan Hotwheels? Het interieur is vele maler mooier omdat het gestoffeerd is, alles is fijner afgewerkt en de stoelen zijn veel mooier.
Aan de buitenkant sluit ook alles veel beter aan elkaar en de velgen zijn niet van chroom zoals hotwheels dat volgens mij wel heeft, maar ze zijn matter, wat in mijn ogen mooier lijkt.
En de targa van Ut is geld waard
Hier mijn Ut-tjes

waarom zijn ze beter dan Hotwheels? Het interieur is vele maler mooier omdat het gestoffeerd is, alles is fijner afgewerkt en de stoelen zijn veel mooier.
Aan de buitenkant sluit ook alles veel beter aan elkaar en de velgen zijn niet van chroom zoals hotwheels dat volgens mij wel heeft, maar ze zijn matter, wat in mijn ogen mooier lijkt.
En de targa van Ut is geld waard

Hier mijn Ut-tjes

- jelmer
- Contacteer:
Het is idd een GTS ja..
Hij is wel van UT, maar ik zie nu ook pas dat deze glimmende velgen heeft
De remschijven zijn bij deze mooier dan bij de andere 2, en er zitten idd ook remklauwen op. Nog nooit opgevallen eerlijk gezegd
Zo kom je nog eens ergens achter
Heeft iemand toevallig foto's van de Hotwheels versie? Wel leuk om te vergelijken.
Hij is wel van UT, maar ik zie nu ook pas dat deze glimmende velgen heeft

Zo kom je nog eens ergens achter

Heeft iemand toevallig foto's van de Hotwheels versie? Wel leuk om te vergelijken.
UT wint dit met gemak, ondanks dat het praktisch identieke modellen zijn (Hotwheels heeft de modellen/mallen gewoon overgenomen van UT).
Doordat het model van Hotwheels een massaproduct is, is er veel minder aandacht besteed aan de afwerking en dat is dus ook te zien.
Doordat het model van Hotwheels een massaproduct is, is er veel minder aandacht besteed aan de afwerking en dat is dus ook te zien.
Laatst gewijzigd door Lassy op zo 23 okt 2005 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Ter vergelijking:
Vind zelf ook de UT veel mooier, is zelfs één van de mooiste modellen uit mijn collectie!

Vind zelf ook de UT veel mooier, is zelfs één van de mooiste modellen uit mijn collectie!
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Ik ga zelf voor de UT modellen. Omdat die simpelweg gewoon meer waard zijn. Maar ik vind de Hotwheels ook zeker niet slecht. Ten eerste gezien zijn prijs en Hotwheels heeft ook mooie details. Kijk maar naar bijvoorbeeld de remschijven of de uitlaatpijpjes. ook het schakelmechaniek is veel mooier.
Maar nu is het zo dat de UT modellen in de vitrinekast staan en de Hotwheels op zolder in de doos.
Maar nu is het zo dat de UT modellen in de vitrinekast staan en de Hotwheels op zolder in de doos.
- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- jelmer
- Contacteer:
wel vreemd eigenlijk.. De berlinetta en spider van UT hebben bij mij matte velgen en lelijke dichte remschijven, en de GTS heeft chromen velgen en mooie geperforeerde remschijven met remblokken.
Is dat bij de anderen ook zo die een GTS van UT hebben? Aan de bovenstaande foto van "Modelautogarage" te zien is dat bij hem ook het geval?
Is dat bij de anderen ook zo die een GTS van UT hebben? Aan de bovenstaande foto van "Modelautogarage" te zien is dat bij hem ook het geval?
- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer: