Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooie wagen hoor, maar ik heb gemist wat je hebt moeten verbouwen aan die wagen van Huisman. Die Ferrari van Oprey heb ik ook in bezit en ik vond de details echt geweldig. Hele mooie aanwinst!
Peter Parker schreef:Mooie wagen hoor, maar ik heb gemist wat je hebt moeten verbouwen aan die wagen van Huisman.
Zo stonden de wielen eronder... Deze dus eerst recht moeten zetten. Daarna Marlboro decals moeten maken voor op de motorkap, achterportieren, skirts en achterbumper.
En alle (kleine) decals moeten maken op de achterbumper bij de wielkasten.
Markopolo schreef:En wat was het kleine logootje nou
Ik heb geen flauw idee. Kon er ook nergens iets over vinden.
Heb het daarna naar voorbeeld van wat op de originele foto te zien is, met een vector programma nagemaakt. Het lijkt wel een soort hoorn, of toeter.
Hi Matt,
volg al geruime tijd dit forum, en gezien het feit dat er gelukkig meerdere zijn die 1:43 nederlandse coureurs verzamelen tracht ik ook maar eens een duit in het zakje te doen.
Ben vooral nieuwsgierig hoe je aan de Ferrari van Oprey bent gekomen.
Nu eens een keer geen DD-ers.
Wat Peter (Parker) met zijn Siku's heeft, heb ik eigenlijk altijd met Matchbox gehad. En dan vooral de serie uit de jaren 60 en 70.
Alleen restaureer ik ze niet, maar deze had ik nog uit mijn eigen jeugd. Ze zijn nog bijna allemaal mint of nearly mint.
Ze staan ook op mijn homepage (wél als ondergeschoven kindje), maar aangezien ik al een tijdje bezig ben om een nieuwe site te maken, ben ik nu aangekomen bij Matchbox en heb ze ook wat beter gefotografeerd.
Op een enkeling na met minimale gebruikssporen zijn ze allemaal in mint conditie. Helaas zijn ze allemaal zonder doosje. (doosjes zijn vaak duurder dan de modellen. ) Maar ze zitten wel in zo'n oude Matchbox koffer. Vooral de namen die toen gebruikt werden is eigenlijk al fascinerend.
Zal eens regelmatig wat Matchbox tussen de DD-ers gooien.
Mod Rod uit 1971:
Monteverdi Hai uit 1973:
Gruesome Twosome uit 1971:
Lotus Europa uit 1969:
Ford Pick-up uit 1968:
Ik weet wel: het is eigenlijk speelgoed,.....maar heeft toch wel iets.
Laatst gewijzigd door Matt Modelautos op zo 30 okt 2005 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
ik vind het inderdaad maar speelgoed,ik koop het zelfs niet voor ayrton ,die speelt met een 200 tal burrago wagens schaal 1op43 want dat beschouw ik ook als speelgoed,maar ja iedereen heeft zijn gedacht daarover natuurlijk
Klopt Victor.
Alleen deze zijn tussen de 30 en 40 jaar oud, en zien eruit alsof ze zo uit de fabriek komen.
Mijn zoontje mag er in ieder geval NIET mee spelen. Heeft zijn eigen Burago's
Wauw Matt wat een mooie wagentjes, ik zie daar de schoonheid wel van in. Maar dat had je wel verwacht denk ik. Grappig is dat je naast super gedetailleerde wagens ook nog kan vallen voor dit soort.