Stel je hier even voor
- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- Special Models
Hoi, ik ben Erwin. 22 jaar, woon in Barendrecht. Pas afgestudeerd en nu druk op zoek naar een baan. Al van kinds af aan autogek, en ik schaf sinds enige jaren met enige regelmaat modellen in 1:43 aan. De collectie bestaat inmiddels uit 14 HQ exemplaren (de Bburago exemplaren met koplampen in carrosseriekleur even buiten beschouwing latend
). Naar verwachting zal de collectie zich vanaf binnenkort (het grote geld komt eraan
) wat rapper uit gaan breiden...
In het kort wat er in mijn vitrinekastje staat:
3 x Viper GTS-R
Viper SRT-10
2 x 911 GT2 (993 & 996)
911 Carrera RSR ('73) & 911 GT3 RS ('03) - beiden wit met rood
Autobianchi A112 Abarth
Ferrari 355 Spider
Audi RS6 Avant
Lamborghini Countach LP400 L.E. (gepolijst)
Renault Laguna V6 & Renault 5 Turbo (wide body) (oude magazijnvoorraad van de dealer waar ik werkte...)
Ik zal binnenkort nog wel 's een "Privé collectie"-topic met foto's maken.
Ik heb sowieso nog een auto of 12 op m'n verlanglijst staan, waaronder de Audi Sport Quattro S1 Pikes Peak, Ford GT40 Gulf ('68 ) en Tyrrell F1 P34 ('77). Verder ben ik van plan om binnenkort 's te kijken hoe het met m'n knutselkwaliteiten staat en te beginnen aan een (straat)diorama.
Ik hoop hier flink wat ideëen ideëen op te doen en misschien heb ik ook nog wel 's wat zinnigs te melden...

In het kort wat er in mijn vitrinekastje staat:
3 x Viper GTS-R
Viper SRT-10
2 x 911 GT2 (993 & 996)
911 Carrera RSR ('73) & 911 GT3 RS ('03) - beiden wit met rood
Autobianchi A112 Abarth
Ferrari 355 Spider
Audi RS6 Avant
Lamborghini Countach LP400 L.E. (gepolijst)
Renault Laguna V6 & Renault 5 Turbo (wide body) (oude magazijnvoorraad van de dealer waar ik werkte...)
Ik zal binnenkort nog wel 's een "Privé collectie"-topic met foto's maken.
Ik heb sowieso nog een auto of 12 op m'n verlanglijst staan, waaronder de Audi Sport Quattro S1 Pikes Peak, Ford GT40 Gulf ('68 ) en Tyrrell F1 P34 ('77). Verder ben ik van plan om binnenkort 's te kijken hoe het met m'n knutselkwaliteiten staat en te beginnen aan een (straat)diorama.
Ik hoop hier flink wat ideëen ideëen op te doen en misschien heb ik ook nog wel 's wat zinnigs te melden...

- vivado ferrari collection
- Contacteer:
Ciao,Ik ben Vincenzo,
Ik vertegenwoordig hier een Ferrari collectie (1/43). Inmiddels 180 modellen, boeken,foto's en andere Ferrari items. ik heb mijn (miniatuur)museum(pje) gevestigd in Hoorn,Noord Holland. Ik verzamel,fotografeer en schilder Ferrari's. Heb een paar jaar geleden schilderijen gemaakt van Ferrari's uit de collectie van Barron Racing en daar hangen ze ook. Met het schilderen wil ik in de toekomst mijn hobby mee gaan financieren.
Ik weet niet waar de passie voor ferrari's precies begonnen is maar ben van kleins af aan gek van auto's. Ferrari's hebben iets wat andere auto's missen. Het zal wel het italie gevoel zijn. Formule 1 volg ik wel maar laatste jaren helpt dat mij zeer goed in slaap....Jammer.
Zoals echte Ferrari's heeft elk model uit mijn Collectie zijn eigen verhaal. Ik weet bij elk model wanneer of waarom ik het heb aangeschaft. Soms toeval en soms bewuste keuzes. Als een model iets bij me los maakt dan moet ik het hebben. Dat zal wel verzamelwoede wezen. Ik hoop op dit forum veel te kunnen delen met jullie en de sitebezoekers.

Ciao tutti,
Vincenzo
Vivado Ferrari Collection

Ik vertegenwoordig hier een Ferrari collectie (1/43). Inmiddels 180 modellen, boeken,foto's en andere Ferrari items. ik heb mijn (miniatuur)museum(pje) gevestigd in Hoorn,Noord Holland. Ik verzamel,fotografeer en schilder Ferrari's. Heb een paar jaar geleden schilderijen gemaakt van Ferrari's uit de collectie van Barron Racing en daar hangen ze ook. Met het schilderen wil ik in de toekomst mijn hobby mee gaan financieren.
Ik weet niet waar de passie voor ferrari's precies begonnen is maar ben van kleins af aan gek van auto's. Ferrari's hebben iets wat andere auto's missen. Het zal wel het italie gevoel zijn. Formule 1 volg ik wel maar laatste jaren helpt dat mij zeer goed in slaap....Jammer.
Zoals echte Ferrari's heeft elk model uit mijn Collectie zijn eigen verhaal. Ik weet bij elk model wanneer of waarom ik het heb aangeschaft. Soms toeval en soms bewuste keuzes. Als een model iets bij me los maakt dan moet ik het hebben. Dat zal wel verzamelwoede wezen. Ik hoop op dit forum veel te kunnen delen met jullie en de sitebezoekers.

Ciao tutti,
Vincenzo
Vivado Ferrari Collection

- vivado ferrari collection
- Contacteer:
nou zal ik me dan ook maar ff voorstellen
ik ben michel 31 jaar getrouwd met marian
we hebben 2 kids (jongens)
we wonen in sassenheim (tussen leiden en lisse)
ik verzamel alles wat met FORD CAPRI temaken heeft
ook ben ik sinds kort 1:18 aan het verzamelen
vroeger heb ik altijd ford capri gereden maar toen 4 jaar geleden de laatste gestolen werd (was nummer 6) was voor mij de lol er af
en ging miniatuur capri's verzamelen
(konden ze tenminste niet stelen DACHT ik)
heb er n u om en nabij 600 INCL mijn dubbelen
marian is 43 jaar
zijn heeft als hobby 3D kaarten maken
scrap kaarten maken
samen hebben we 3 honden 1x sheltie (mini lassie) 1x maltezer en 1x shih-tzu (deze heeft op dit moment 3 jonkies)
verder hebben we 11 cavia's (geen namen vragen A.U.B)
een klein aquarium met guppies
en een ezel die alles betaald
wij gaan graag naar rommelmarkten en model auto beurzen
groet caprigek
ik ben michel 31 jaar getrouwd met marian
we hebben 2 kids (jongens)
we wonen in sassenheim (tussen leiden en lisse)
ik verzamel alles wat met FORD CAPRI temaken heeft
ook ben ik sinds kort 1:18 aan het verzamelen
vroeger heb ik altijd ford capri gereden maar toen 4 jaar geleden de laatste gestolen werd (was nummer 6) was voor mij de lol er af
en ging miniatuur capri's verzamelen
(konden ze tenminste niet stelen DACHT ik)
heb er n u om en nabij 600 INCL mijn dubbelen
marian is 43 jaar
zijn heeft als hobby 3D kaarten maken
scrap kaarten maken
samen hebben we 3 honden 1x sheltie (mini lassie) 1x maltezer en 1x shih-tzu (deze heeft op dit moment 3 jonkies)
verder hebben we 11 cavia's (geen namen vragen A.U.B)
een klein aquarium met guppies
en een ezel die alles betaald
wij gaan graag naar rommelmarkten en model auto beurzen
groet caprigek
all objects in the mirror will be soon
dissapear
dissapear
- Jolly Club