Je site ziet er perfect uit, alleen grappig dat hier staat site-update 27/10 en op je site 23/09

ferrariboy schreef:Knap in elkaar gestoken, véél werk aan hé ( zeker als de stukken niet voor de volle 100 % kloppen ) ben momenteel ook bezig met het in elkaar knutselen van een P3 targa Florio en een Ruote Gemellate , die grille heb ik nu ook in het zwart gedaan veel mooier dan een grijze zoals op de doos, als ze helemaal klaar zijn zal ik ze ook eens posten in mijn topic
Btw ; jij hebt ook een hééééééééééél knappe verzameling
Frans schreef:
Het is inderdaad zo, er veel dingen die niet kloppen in de Revival kits. Zo heb ik verschillende gaten voor de schroefjes moeten uitboren, de voorwielen waren niet te monteren (de wielassen waren te kort, heb dan de bussen in de wielen uitgeboord) Je moet alles opvijlen (afbramen) en alles schilderen behalve het koetswerk, dit was reeds gespoten. Het koetswerk was niet te monteren, doordat de achterbrug ophanging in de weg zat, heb dan een nieuwe achterbrug gemaakt. Voor de kleuren ben ik gaan zoeken op het Internet bij de echte foto's van de A.R. P3 . Het is inderdaad geen kit voor een beginner.
St. Paul schreef:Nou daar zal wel wat tijd in gezeten hebben. Prachtig model Frans.Heb je geen foto's van tijdens het bouwproces?