Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
In dit forum gaan alle spotlight topics.
Heb je een model, type, serie of wat dan ook en vind dat je die extra aandacht verdiend open dan hier een topic.
jelmer schreef:Hij is van Maisto ja.. volgens mij staat dat niet op de auto zelf..
Maar waarom wou je persé dit model hebben eigenlijk? Gewoon omdat je het een mooie auto vind, of een andere reden?
indertijd was deze zeer snel uitverkocht bij alle shells in belgie en ik wou deze perseé hebben,ik vind dit een persoonlijk een héél mooi model,net zoals ik de witte m1 van minichamps nog moet hebben,dat is het leuke van verzamelen dat hoelang je ook moet zoeken het modelletje ooit vind,en het dan kunt kopen!
Deze week de Ferrari 288GTO '84 in de Spotlight vanuit de Vivado Ferrari Collection. De voorvader van de F40,F50 en de Enzo. De eerste "super" Ferrari met trekjes uit de racerij. Kwam niet van de grond als race(rally)auto. Wel werd de motor gebruikt door Lancia in hun GroupC machine,de LC02. Kortom,een must Have voor iedere ferrari verzameling.
Voor mij een van de Bruutste Ferrari ooit gebouwd. Een 308 met Spierballen!
Hoe dan ook....De Ferrari 288 GTO blijft een Topper.
De Maranello's zijn SUPER!
Standaard is het al een plaatje,laat staan in racetrim
Staan op m'n verlanglijstje. Binnenkort heb ik een 575 GTC...