Daar is ie weer! Peter 25 april 2018
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Er was nog een Dinky Toys liefhebber op de forumdag die ook in Schijndel woonde. Die had deze mooie Coles kraan en Jeep. Die Jeep is van de Engelse Mersey tunnel politie. De Jeep heeft nieuwe banden nodig en de kraan een haak en kabels.
Frank had deze Siku Porsches voor me klaar staan en we kwamen tot een goede ruil.
De V serie Porsche Polizei was wel de mooiste van het rijtje.
Deze auto ambulance stond hoog op mijn lijstje en zeker met de VW pickup en oude wielen met doos nog wel!
Tenslotte dit wrakje van een Limonade vrachtwagen. De spiegels en frontje van de voorkant missen. Het is een Ford vrachtwagen geweest, wie heeft misschien nog een voorkantje?

Frank had deze Siku Porsches voor me klaar staan en we kwamen tot een goede ruil.

De V serie Porsche Polizei was wel de mooiste van het rijtje.

Deze auto ambulance stond hoog op mijn lijstje en zeker met de VW pickup en oude wielen met doos nog wel!
Tenslotte dit wrakje van een Limonade vrachtwagen. De spiegels en frontje van de voorkant missen. Het is een Ford vrachtwagen geweest, wie heeft misschien nog een voorkantje?

Laatst gewijzigd door Peter Parker op zo 06 nov 2005 19:41, 5 keer totaal gewijzigd.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- droomautoos
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
droomautoos schreef:Weer leuke Siku modellen erbij Peter![]()
Het was leuk om ze met je te ruilen![]()
Veel suc6 met de restauratie van de truck
Een oproepje op een Siku forum (ja ik ga soms vreemd) heeft me misschien al een frontje en spiegels met ruitenwissers erbij opgeleverd. Even afwachten of hij ze gaat sturen.

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Vandaag eens Zeeman ingelopen omdat ze daar modelletjes zouden verkopen die van Siku mallen zijn gemaakt, maar in China zijn gemaakt. 6 modelletjes gevonden en inderdaad lijken ze precies op de Siku versies, maar overal waar het merk Siku stond of merk auto, daar is het nu blanco op made in china na. Het spuitwerk is vreselijk matig in vergelijking met Siku, maar ik vind het wel heel apart om deze te hebben en dat voor 50 cent per stuk
Verder zag ik in een rommeldoos in een antiek winkeltje deze leuke DS'en en een Dyane.
De leger Ambulance is in perfecte staat, de andere 3 wat minder. Merk is Husky.
Tenslotte mijn prijs van de verloting;

Verder zag ik in een rommeldoos in een antiek winkeltje deze leuke DS'en en een Dyane.

De leger Ambulance is in perfecte staat, de andere 3 wat minder. Merk is Husky.
Tenslotte mijn prijs van de verloting;

Laatst gewijzigd door Peter Parker op di 08 nov 2005 20:03, 3 keer totaal gewijzigd.