Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
eerst de cabine afgenomen en voorzichtig gedemonteerd
interieur opgekuist en al voorzien van een beetje kleur (goe krijg ik da rood van die ramen???
caibine en deurtjes alsook de bumpernachtje in thinner laten rusten en dan dit resultaat
ondetussen cabine in het rood gespoten nu de deuren nog
wordt vervolgd.......
grt,c
[MOD-EDIT]Verplaatst naar juiste forum. Muiter
Laatst gewijzigd door capri power op di 22 nov 2005 20:48, 4 keer totaal gewijzigd.
capri power schreef:idd, heb er 2 met een langere wielbasis die 2 zijn van tekno de 1ste is van dinky. die van techno hebben het zefde onderste als die tekno taklewagen.
probleem echter ik vind namelijk de oplossing niet om het achteste gedeelte van de chassis te verwijderen zonder schade.
Cabine van de D800 nog enkel voorzien van de voorlichten en de knipperlichten erop schilderen. (voorruit moet vervangen worden door eentje dat niet zo afgeleefd is)
Moest ik ooit een betaalbare tekno ford d800 vinden dan heb ik alvast geen zorgen meer voor de cabine.