Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het is wel zonde ,maar het resultaat is echt prachtig Ze hadden bij foto 1 alleen geen Watson moeten gebruiken ,maar een zwarte Lambo of andere aggresief uitziende auto.
Wat sommige toch al niet uithalen om een prijs te halen. Dit is gewoon modelautomishandeling! Had dan twee aparte foto's genomen en die bewerkt met photoshop dan had je hetzelfde gekregen. Dit zou ik dus nooit doen met me modellen
Tim schreef:De 1e ziet er toch al uit als een shopje, maar wel leuk gedaan. Weer es wat anders dan in je vitrine zetten en verder niks.
Denk ik ook Tim. Nee, weet het wel zeker.
Dat is een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een Photoshop. Voor een auto die zo in de hens staat is er wel érg weinig vervormd. Zelfs de decalletjes overleven het zo te zien.........
..........om er dan achter te komen dat de batterijen van je toestel leeg zijn maar je wilt zeggen dat die foto's wel echt is? denk dat Polo m nog wel ff had willen/kunnen opknappen
Die Beemer vind ik echt bruut gedaan, beter nog dan het vuur. Sub-zero uitstraling doet m goed
Jongens...kijk eens even naar de decals.
Zouden die er écht nog zo goed uitzien na slechts een fractie van een seconde nadat een model ZO in de fik staat.
Ok ,wie gaat het uitproberen En hij staat in een licht ontvlambaar goedje,dus als je het aansteekt en snel een foto maakt... of natuurlijk eerst een dikke laag blankelak er overheen.
Matt Modelautos schreef:Jongens...kijk eens even naar de decals. Zouden die er écht nog zo goed uitzien na slechts een fractie van een seconde nadat een model ZO in de fik staat.
als je er genoeg brandbare vloeistof op gooit wel, dan fikt dat eerst