jaguarxj 1/18 verzameling

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
caprigek

Bericht door caprigek »

Ricardo schreef::shock: damn wat een verzameling. Die 2CV 007 is wel zeer geinig. Moet je die niet per ongeluk kwijt :mrgreen:

zekers dan heb ik er nog wel een paar die ik graag aan mn verzameling
zou willen toevoegen

groet caprigek
all objects in the mirror will be soon

dissapear
Jordy

Bericht door Jordy »

mooie verzameling :D

Staan ze altijd in de doos of heb je al een vitrine :angel:
JurrienK
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

Zo, wat een mooie verzameling! Maar ben je niet bang dat die hoge stapels omvallen??
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D mooie verzameling
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
HHF
Schaal: 1:18

Bericht door HHF »

:eh: :drool: kwijl, meer komt er niet uit mijn mond :thump_up:
jaguarxj

Bericht door jaguarxj »

Ricardo schreef::shock: damn wat een verzameling. Die 2CV 007 is wel zeer geinig. Moet je die niet per ongeluk kwijt :mrgreen:

Haha die vind ik zelf wel cool. Hell, ik weet zelfs niet meer waar ik die ooit gevonden heb maar heb ze wel nog niet veel gezien . Maar verkopen hmmm denk het niet.

caprigek schreef:zekers dan heb ik er nog wel een paar die ik graag aan mn verzameling zou willen toevoegen

groet caprigek

Hehe

Jordy schreef:mooie verzameling :D

Staan ze altijd in de doos of heb je al een vitrine :angel:

Thanks, ze staan altijd in een doos omdat ik momenteel met enorm plaatsgebrek zit. Maar hoop hier ooit eens verandering in te brengen. Vitrinie oogt altijd mooier

JurrienK schreef:Zo, wat een mooie verzameling! Maar ben je niet bang dat die hoge stapels omvallen??

Thanks, maar had ze vandaag gewoon voor de lol even opgestapeld voor een leuke foto te nemen. Daarstraks vielen ze zelfs al bijna om hehe :D

117ayrton schreef::D mooie verzameling

Thanks

HHF schreef::eh: :drool: kwijl, meer komt er niet uit mijn mond :thump_up:

Heb eens naar je privé collectie gekeken daarstraks, je hebt ook wel leuke auto's vooral die porsche met z'n platte venster, nice custom :P Neen serieus, je hebt daar enkele leuke dingen staan vooral de wielen die je gewijzigd hebt op 456gt is wel knap gedaan. Bburago is niet het meest afgewerkte merk maar ik vind het wel een zeer cool merk dus thumbs up!
Plaats reactie