Johannes Hugenholtz, Viper Le Mans 1997, Minichamps 1:43

Maus (Maurice) Gatsonides, 1:43 Triumph TR3, Rally van Monte Carlo 1958.
Dit is een éénmalige uitgave van 200 stuks ter gelegenheid van de Autosalon 1997 inclusief certificaat nr. 55

Donkervoort schreef:Wow..die TR3 vind ik nog mooier dan de Viper..wat een enorm schattig karretje! Ook de perfecte kleur! Hoeveel DDrivers heb je nu onderhand al wel? Wordt echt een prachtige verzameling zo
Peter Parker schreef:Zoals je weet heb ik die Triumph ook, maar hij ziet er iets anders uit, dus er is nog een versie van deze wagen, wat grappig. Morgen probeer ik wel een foto te maken als ik tussen alle troep van de keuken in aanbouw bij mijn computer kan komen.
Puur toeval.Bart schreef:Ken jij die coureur van de TR3 toevallig ook, of kwam je er per toeval achter
Goed,...sla jij er een deuk in, en als het goed gelukt is, doe ik het na....Peter Parker schreef:i13.photobucket.com/albums/a278/peterparker63/tr.jpg
Hopeloos vage foto, destijds gekocht bij de Bijenkorf, maar een gewone uitgave dus.
Dacht dat de lampen verrschilden, maar dat is niet zo. Weet je het verhaal achter die lamp voor links. Ze hadden een crash gehad en daardoor de koplamp verloren. De monteurs hadden erboven op een nieuwe gezet. Het model klopt dus niet, want hier is de koplamp heel. Eigenlijk moeten we dus er een deuk inslaan.