Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Matt Modelautos schreef:De laatste ronde Matchboxjes. (zitten enkele beauty's tussen vind ik persoonlijk). De volgende week een mega upgrade Dutch Drivers. (vandaag binnengekregen, maar moet ze allemaal nog fotograferen.)
Nou je maakt me wel nieuwsgierig met je DD mega update.
Kan je niet alvast een tipje van de sluier optillen? Of nog beter de hele sluier? Zo kan ik natuurlijk niet slapen de komende dagen...!!!
Nou je maakt me wel nieuwsgierig met je DD mega update. Kan je niet alvast een tipje van de sluier optillen? Of nog beter de hele sluier? Zo kan ik natuurlijk niet slapen de komende dagen...!!!
-Gerben-
Oh jawel hoor,...modellen die jij volgens mij allemaal al in je bezit hebt. Ben alleen even aan een "ïnhaalslag" bezig. Maar misschien de Viper van Hans Hugenholtz 24 uur van Daytona #46. Mocht je die al hebben, moet je maar eens kijken naar het vlaggetje.....Minichamps schijnt toch moeilijk te begrijpen dat de Nederlandse vlag rood/wit/blauw is (horizontaal),....en niet op z'n kop.
caprigek schreef:mooi oude matchboxjes die tanzara heb ik ook de hoovercraft ook maar in andere kleur (groen) de capri heb ik in 9 verschillende kleuren
Matt Modelautos schreef:[..] Oh jawel hoor,...modellen die jij volgens mij allemaal al in je bezit hebt. Ben alleen even aan een "ïnhaalslag" bezig. Maar misschien de Viper van Hans Hugenholtz 24 uur van Daytona #46. Mocht je die al hebben, moet je maar eens kijken naar het vlaggetje.....Minichamps schijnt toch moeilijk te begrijpen dat de Nederlandse vlag rood/wit/blauw is (horizontaal),....en niet op z'n kop.
Ja maar dat heb ik bij de BMW m3 van Peter Kox ook al eens gedacht. Bij nader inzien bleek dat bij de echte wagen de vlag ook op zijn kop zat. Het model was dus zeer natuurgetrouw nagemaakt!
Ja maar dat heb ik bij de BMW m3 van Peter Kox ook al eens gedacht. Bij nader inzien bleek dat bij de echte wagen de vlag ook op zijn kop zat. Het model was dus zeer natuurgetrouw nagemaakt!
-Gerben-
Ik heb ook een DTM (Albers of Huisman, maar dacht Huisman) waar de vlag ook ondersteboven opzat. Op de 1:1 was dit niet zo,....vandaar mijn twijfels.
Ga het uitzoeken.
Tjee, geweldige Matchboxen. Veel hiervan heb ik vroeger ook gehad. Die BMC Pininfarina is een goed voorbeeld van een geweigerd ontwerp twee keer verkopen- als BMC het niet wil hebben, dan verkopen we het toch gewoon aan Citroën?
Wat rare kleuren betreft- daar was MB geweldig in. Ik moet nog ergens een paarsmetallic buggy hebben met gele stippen...
tom schreef:Tjee, geweldige Matchboxen. Veel hiervan heb ik vroeger ook gehad. Die BMC Pininfarina is een goed voorbeeld van een geweigerd ontwerp twee keer verkopen- als BMC het niet wil hebben, dan verkopen we het toch gewoon aan Citroën?
Wat rare kleuren betreft- daar was MB geweldig in. Ik moet nog ergens een paarsmetallic buggy hebben met gele stippen...
Matt Modelautos schreef:[..] Ik heb ook een DTM (Albers of Huisman, maar dacht Huisman) waar de vlag ook ondersteboven opzat. Op de 1:1 was dit niet zo,....vandaar mijn twijfels. Ga het uitzoeken.