Hoeveel besteed je per maand aan modellen ?

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Hoeveel geld besteed je gemiddeld per maand aan modellen ?

tot €25,-
8
15%
€25,- <-> €75,-
25
48%
€75,- <-> €150,-
13
25%
€150,-<-> €200,-
3
6%
meer dan €200,-
3
6%

Totaal aantal stemmen: 52

B.A.Z. 10

Bericht door B.A.Z. 10 »

Meestal iets van 50 euro per maand,maar koop nu niks meer verkoop ze alleen nog :roll:
Heb nu geld nodig ook voor me nieuwe PC,Xbox 360 en me brommers.
Als ik dat in orde is kan ik weer fijn verder verzamelen :mrgreen:
Afbeelding
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Zit ook zo tussen de 75,00 en 150,00 per maand.
Maar is het jullie ook niet opgevallen dat Victor zich nog niet gemeld heeft.
Of zou hij bang zijn dat zijn vrouw het ook leest..... :mrgreen: :whistle:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Ik ben bang dat ik toch in de hogere categorieën val :roll:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Tim

Bericht door Tim »

Tja, het hangt bij mij vooral van de Dodge af. Rijd ie gewoon door dan gaat het ook soms wel boven de 200E. (tegenwoordig veel bouwpakketten) en als ie stuk gaat dan ben ik al blij met een Kibri bouwdoosje van 10 euri. :mrgreen:

Voorheen was het maandelijks wel meer, nu betrap ik mezelf erop dat ik mezelf wijs maak dat een monster truck model perse gekocht
moet worden omdat je er anders niet meer aan komt.

Daarnaast lijkt het me vrij relatief en inkomensafhankelijk. Als je nog studeert en leeft van een bijbaantje lijkt het me niet erg verstandig om heel veel aan je modelauto's uit te geven. :!:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
tom

Bericht door tom »

Mijn bestedingen vallen doorgaans samen met de tweemaandelijkse NAMAC-beurs (blij dat-ie niet vaker wordt gehouden) en komen ook in de hogere regionen terecht. Een blik op mijn banksaldo geeft aan dat ik het nu een beetje rustig aan moet doen, al die 1:1-auto's vreten ook geld.
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

Ik heb een lijst bijgehouden met al mijn aankoopprijzen van de nu aanwezige modellen in mijn vitrine's. Tevens weet ik precies nog, wanneer ik ben gegonnen te verzamelen.
Het totaalbedrag bedrag deel ik dan door het aantal maanden sinds ik met de verzameling ben begonnen en dan kom ik nu uit aan 100,80 Euro per maand gemiddeld.
Omdat ik tussendoor ook wel eens iets verkoop, is dit bedrag niet precies het bedrag maar ongeveer wat ik al die jaren gemiddeld per maand heb besteed.
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Tjonge das een moeilijke vraag :doh: hangt af hoeveel ikzelf op Ebay verkoop. Heb maanden van EUR 200,00 gehad maar afgelopen maanden een stuk minder :whistle: Ergens tussen de Eur 60,00 en EUR 100,00 denk ik

Victor valt buiten de schaal van de enquette :mrgreen:
Thegs
Contacteer:

Bericht door Thegs »

Er zijn tonnen modelauto's en bouwpakketen die ik wel wil kopen. Alleen als student kan ik die gewoonweg niet betalen. Wel koop ik zo nu en dan een model of pakket/toebehoren. Ik heb dus gekozen voor tot 25 euro. Al ben ik daar deze maand al wel overheen gegaan :mrgreen:
Afbeelding
autofreakie
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

25-75 dus das meestal1 nieuw model op de maand maar deze maand zal het rustig zijn, tis bijna sinterklaas eh :mrgreen:
Renault, Drive The Change !
Tjaard
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

Een blik op mijn banksaldo geeft aan dat ik het nu een beetje rustig aan moet doen, al die 1:1-auto's vreten ook geld.

Ben ik niet de enigste :mrgreen:

Normaal haal ik de 200 Euro per maand wel, zeker zolang Autoart van die mooie BMW modellen blijft uitbrengen :mrgreen: de komende maanden zal ik even wat minder "doen" ... m'n 1:1 323i heeft weer aandacht nodig :mrgreen:
Gesloten