Rood kruisje met smilie

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Plaats reactie
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Bericht door The Red Dream »

Geregeld kom ik in diverse topics geen foto's tegen, maar kruisjes. Dan komt er plots een emoticon met een aanwijsstok te voorschijn. Hij prikt diverse keren in het kruisje tot het kruisje zogenaamd te pletter valt op de emoticon. Onder het kruisje komt dan een plas bloed te voorschijn.

Hebben hier meerdere last van en hoe kan men dit verhelpen ?

PS: Het komt niet telkens bij dezelfde foto's voor, maar dat is per dag afwisselend.

In onderstaand bericht is dit nu het geval, maar morgen kunnen weer de foto's te voorschijn komen.

viewtopic.php?t=6030&start=0
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

The Red Dream schreef:Hebben hier meerdere last van en hoe kan men dit verhelpen ?

Dit icoon heeft dezelfde functie en verschijnt op dezelfde wijze als het 'normale' rode kruisje wat je ziet als een image niet kan worden gevonden. Het enige verschil is dat ik het kriusje wat speelser heb gemaakt.
Oprichter van modelautoforum.nl
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Was mij ook al opgevallen, ik denk dat een groot gedeelte van de "rode kruisjes" komt doordat op het "oude forum" veel images werden ge-upload (vrienden van het forum) via Marks uploader.
Al die afbeeldingen zijn (bij mij) pleite.
Mark correct me if I am wrong. :think:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Dat klopt Matt. Zoals al ergens eerder op het forum gemeld staan al deze bestanden hier muiter.nl_images Als iemand in zijn bericht een image mist die naar de server muiter.nl was geupload kan hij hem hier terugzoeken, opslaan en uploaden naar ImageShack.us.
Oprichter van modelautoforum.nl
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Muiter schreef:Dat klopt Matt. Zoals al ergens eerder op het forum gemeld staan al deze bestanden hier muiter.nl_images Als iemand in zijn bericht een image mist die naar de server muiter.nl was geupload kan hij hem hier terugzoeken, opslaan en uploaden naar ImageShack.us.


Het lukt niet om erin tekomen forbidden staat er :(
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Peter Parker schreef:[..]

Het lukt niet om erin tekomen forbidden staat er :(

Klopt, deze server staat helaas geen open directorys toe. Achter de URL kun je de naam van het bestand typen en dan moet je hem zien.
Oprichter van modelautoforum.nl
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

Zo mis ik heel wat afbeeldingen in de Kennisbank, misschien dat die snel gerepareerd kunnen worden zodat we weten wat we horen te zien.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

zipperscales schreef:Zo mis ik heel wat afbeeldingen in de Kennisbank, misschien dat die snel gerepareerd kunnen worden zodat we weten wat we horen te zien.

Wil je aangeven waar je die tegenkomt.
Oprichter van modelautoforum.nl
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

Muiter schreef:[..]
Wil je aangeven waar je die tegenkomt.


Loslatende decals weer lijmen
Microscale decal vloeistoffen
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Plaats reactie