Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
ik weet de kwaliteit niet zo goed ervan ik heb nog geen ixo in mijn xollectie staan
Persoonlijk vind ik de Ixo's geweldig! Ze zijn kwalitatief erg goed gemaakt en dat voor een zacht prijsje. En wat ik ook een voordeel vind, ze maken ontzettend veel verschillende modellen. Op die manier kan je een hele leuke verzameling opbouwen
Ik heb er nu 7 Ixo Ferrari's, en het zullen zeker niet de laatsten zijn. Redline of BBR zijn ook schitterende modellen, maar voor een veel hogere prijs.. Dan is de keus snel gemaakt natuurlijk als je mocht kiezen.
Persoonlijk vind ik de Ixo's geweldig! Ze zijn kwalitatief erg goed gemaakt en dat voor een zacht prijsje. En wat ik ook een voordeel vind, ze maken ontzettend veel verschillende modellen. Op die manier kan je een hele leuke verzameling opbouwen
Ik ben het met je eens hoor. Bij Le Mans auto's heb je soms ook de keus tussen Ixo en Minichamps en Spark. De Ixo's zijn misschien net wat minder verfijnd op het gebied van decals of interieur, maar voor het prijsverschil (toch gauw € 15 op de adviesprijs) helemaal niet verkeerd.
De hotwheels Ferrari's gaan er inderdaad niet op achteruit. Ze zijn al stukken beter dan de vorige modellen. Het is nog geen Kyosho, maar daar is natuurlijk de prijs ook naar