Le Mans Models - Dakar Peugeot

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Dat zijn weer prachtige modellen, Mike. :worshippy: :worshippy: De Informix Porsche heb ik ook staan

High Speed komt uit dezelfde Chinese fabriek als de Schuco's en DeA en Corgi. Hebben soms wel detail verschillen. Op de bodemplaat van Schuco Juniors hebben Ik al vaker High Speed aan getroffen 8) Leuke modellen voor weinig centen.

Toegevoegd na 3 minuten:

Donkervoort schreef:Waarom kunnen sommige mensen zoveel modellen kopen :oops:
Wederom een prachtige update! Je geeft goed geld uit zo :worshippy:

Hangt er vanaf hoeveel je voor een model betaald. Jij koopt een Donkervoort model voor pak hem beet 50 euro. Voordat bedrag koop ik al gauw 8 modellen incl verzendkosten voor het buitenland 8)
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

jonnoT schreef: [..]
Hangt er vanaf hoeveel je voor een model betaald. Jij koopt een Donkervoort model voor pak hem beet 50 euro. Voordat bedrag koop ik al gauw 8 modellen incl verzendkosten voor het buitenland 8)

Tsja..daar heb je helemaal gelijk in. Het is maar wat voor eisen je aan je modellen legt. Maar doorgaans zijn mijn modellen rond de 17,50 hoor met uitschieters naar beide kanten 8)
Ik snap overigens nog steeds niet helemaal hoe jullie al die goedkope modelletjes van eBay halen... :oops:
caprigek

Bericht door caprigek »

Donkervoort schreef:Ik snap overigens nog steeds niet helemaal hoe jullie al die goedkope modelletjes van eBay halen... :oops: [/size]

dat doen ze met snipen

in de laatste seconde bieden

het gaat echt met centen dan

groet caprigek
all objects in the mirror will be soon

dissapear
jonnoT

Bericht door jonnoT »

Donkervoort schreef:[..]

Tsja..daar heb je helemaal gelijk in. Het is maar wat voor eisen je aan je modellen legt. Maar doorgaans zijn mijn modellen rond de 17,50 hoor met uitschieters naar beide kanten 8)
Ik snap overigens nog steeds niet helemaal hoe jullie al die goedkope modelletjes van eBay halen... :oops:

Ik heb niet alleen High Speed modellen in de kast staan. Ook modellen van Art Model of Bang. In mijn laatste up-date zie je een 250 TR van Bang en die heeft mijn EUR 5,00 gekost. Om de verzendkosten te verdelen koop ik vaak meerdere modellen bij dezelfde verkoper.
Daarnaast zoek ik heel uitgebreid. Niet alleen wereldwijd, maar ook per land, per automerk en type, per modelfabrikant. Ik zelf bied inderdaad zoals Caprigek zegt in de laatste minuut. Record staa op 20 seconden. Het mooiste is als een model doordeweeks en overdag afloopt. Dan heb je meestal het minst last van concurrentie :P
Dus je moet er nog al wat tijd in steken 8) 8)
Gerben Olsder
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Gerben Olsder »

En da's niet alleen erg leuk maar ook erg spannend.
Mijn laatste modelltje kocht ik met nog 3 seconden over!
Mijn handen trilden er van want ik wou perse dit wagentje hebben. En natuurlijk leuk als het dan lukt. Het was zeeer de moeite waard.
Gewoon proberen.

-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
jonnoT

Bericht door jonnoT »

Gerben Olsder schreef:En da's niet alleen erg leuk maar ook erg spannend.
Mijn laatste modelltje kocht ik met nog 3 seconden over!
Mijn handen trilden er van want ik wou perse dit wagentje hebben. En natuurlijk leuk als het dan lukt. Het was zeeer de moeite waard.
Gewoon proberen.

-Gerben-

Weer een Ebay verslaafde erbij :mrgreen: :mrgreen:
Gerben Olsder
Contacteer:

Bericht door Gerben Olsder »

Ja dat kan je wel zeggen ja.
Helaas gaat het niet altijd van een lijen dakje...

-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
Donkervoort

Tsja..duidelijk! Heb zelf een spannende wedstrijd gehad op eBay over de K&R Replicas kit. Gelukkig bood ik 1 minuut voor tijd ook als laatste.
Het is soms erg spannend ja.
Zit nu vooral Aston Martins in de gaten te houden van Vitesse en Top Model. Wie weet binnenkort nog eens een eBay updatje :lol:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

caprigek schreef:[..]

dat doen ze met snipen

in de laatste seconde bieden

het gaat echt met centen dan

groet caprigek

:mrgreen: daar ben ik het niet helemaal mee eens ,ik geef meestal een bod van in het begin en ik merk dat mike dit ook doet want kom zijn naam regelmatig tegen op ebay,je moet gewoon veel geluk hebben en de juiste ebay adressen hebben.want ik haat dat snipen.
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
model1op43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

117ayrton schreef:[..]
:mrgreen: daar ben ik het niet helemaal mee eens ,ik geef meestal een bod van in het begin en ik merk dat mike dit ook doet want kom zijn naam regelmatig tegen op ebay,je moet gewoon veel geluk hebben en de juiste ebay adressen hebben.want ik haat dat snipen.

Ach, ik 'snipe' ook wel eens maar dan wel op aanbiedingen waar ik in een eerder stadium al (een laag) bod op heb uitgebracht. Dan heb ik in ieder geval aangegeven dat ik mee doe en geïnteresseerd ben .... Ieder heeft zijn eigen stijl.

De vorige keer getoonde modellen zijn inmiddels allemaal op mijn website terug te vinden, dus nu weer een update van low budget modelletjes:

Uit dezelfde zending als de eerder getoonde HIGHSPEED GT3's komen ook deze 3 GT1's van hetzelfde merk:
Afbeelding

In detail:

Deze is ook al te zien geweest bij vriend Victor:
Afbeelding

Afbeelding

Deze heb ik ook van Minichamps:
Afbeelding

Hier samen: Links HISPEED EUR 5, rechts MINICHAMPS EUR 50 :angel:
Afbeelding

Ook nog wat buiten de gepaande paden geshopt:

Deze M3 (IXO) kon ik voor EUR 7 meebestellen met een andere order en het is weer eens wat anders dan al die Rothmans Porsches 8)
Afbeelding

Een gangbaarder tarief (EUR 21) betaalde ik voor deze Martini Lancia (IXO):
Afbeelding
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Niels
Contacteer:

Bericht door Niels »

Erg mooie M3, rrrr!

Maar hoe vindt de directie deze afwijking van de "core business"? ;-)
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Zijn idd weer een aantal prachtige wagens vooral de Martini Lancia :worshippy:
fish88

Bericht door fish88 »

Mooie update weer :worshippy: . Vooral die lancia vind ik erg mooi. :thump_up:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Donkervoort

Prachtige aanwinsten! Vooral de IXO's! :drool:

Ook apart hoeveel / weinig de HIGHSPEED en IXO van elkaar verschillen.
Als dit echt hetzelfde model moet voorstellen verschilt het nogal bij de vooruit vanboven :think:

Voor de rest: weer een goede update zoals we dat van je gewend zijn! :worshippy:
jonnoT

Bericht door jonnoT »

Prachtige serie Porsche GT1's, Mike. :thump_up: Leuk dat verschil tussen een High Speed en een Minichamp. Valt me reuze mee en met wat verf valt de High Speed ook nog beter te detailleren. :P

De Lancia Delta S4 doet mijn hart weer sneller kloppen. Blijf het een beest van een rallymonster vinden. Motor met turbocompressor en een turbolader. Hoe verzin je het. De B-groep werd niet voor niks de F1 door de bossen genoemd. Bewijs : Een rondje op het circuit van Estoril met een Delta S4 zou hem op de 4de plaats op de grid hebben gebracht bij de F1 in die tijd en toen reden ze nog met Turbomotoren in de F1 8)
Plaats reactie