Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
caprigek schreef:zeker indrukwekkende verzameling alleen mis ik de capri's
ik zie er maar 1 en er zijn er 6 hongwell + 2 schuco 1:72 en dan nog 6 hongwell +2 schuco 1:43
groet caprigek
Dat klopt, ik heb er maar 1, een RS meer hoef ik er niet tenzij ik hem voor goedkoop tegenkom en misschien neem ik de normale nog wel eens als ik hem tegenkom.
Dat klopt, ik heb er maar 1, een RS meer hoef ik er niet tenzij ik hem voor goedkoop tegenkom en misschien neem ik de normale nog wel eens als ik hem tegenkom.
kijk eens bij schuiten miniaturen in rotterdam daar kosten ze maar € 2,50 perstuk
en verzenden is ook geen probleem
Edit: even alle dooie links verwijderd en veranderd: Zo hehe, na wat vertraging heb ik eindelijk mn Hongwell binnengehad voor Sinterklaas (pics in een van de volgende berichten)
Scania Autotransporter met 4 rally's(2 maal Focus, 1 maal Lancer en 1 maal Pajero)
Laatst gewijzigd door BMW M3 op za 26 aug 2006 22:48, 2 keer totaal gewijzigd.