JonnoT- Quattro voor Walter Rörhl
- Donkervoort
Donkervoort schreef:
Ben je btw aan het bieden op die prachtige DB4 GT Zagato op eBay???Mag ik hem van je kopen!!
Ja ik heb op een witte Aston Martin DB4 GT Zagato geboden. Maar dat ding staat nu al op 10 euro en heeft nog 6 dagen te gaan. De prijs zal wel een heel eind omhoog schieten. Dus denk niet dat ik die koop

- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Die 312 P is inderdaad erg fraai. Is dat een Dinky Toys?
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

model1op43 schreef:Die 312 P is inderdaad erg fraai. Is dat een Dinky Toys?
Yep de 312 P Spyder is inderdaad van Dinky

Ik heb ook de 312 P Berlinetta, die is van Solido. Heb al een leuk rijtje Ferrari prototypes uit de jaren 60 bij elkaar. 250P Spyder, 275 P Spyder, 330P2 Berlinetta, 330P3 Berlinetta, 330P4 Spyder en Berlinetta, 412P Berlinetta, 312 P Spyder en Berlinetta

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Peter Parker schreef:Wow op die Dinky ben ik wel heeeeeeeel jaloers![]()
Hij staat erg mooi bij mij in de kast naast de 312P coupé van Solido

Enige tijd geleden had ik bij een forumlid een stel autofolders gekocht en ook dit model van de Ferrari 512 S Speciale uit 1969 (by Pilen).

Dit is voor voorlopig de laatste up-date wat betreft nieuwe aanwinsten. De centen zijn op. Verwacht in januari nog een vijftal modellen:
- Alfa Romeo 33.3 (by Mebetoys)
- Porsche 917 Gulf ( by Mebetoys)
Bij Merge-Left ( Monica van Victor

- Lancia Astura (by Brumm)
- Toyota TS010 1993 , Jan Lammers (by IXO)
- Mercedes 500 SLK (by Corgi)
Daarnaast heb ik een bij een formlid Solidomodellen (23 stuks

- Donkervoort
Donkervoort schreef:Aah..wat een modelErg apart...exclusief?
Je vooruitzich is prachtig!! Zie er al naar uit! (mooie IXO & Brumm!!)
Aston Martin DB4 GT is definitief gecanceld?
De Ferrari 512 S Speciale was een concept car van Pinifarina. het model van Pilen is niet zo excusief. Meer forumleden hebben deze. Ik heb er ook één van Politoys, maar de Pilen is beter van proportie

De Aston is van de baan, die gaat me denk ik veel te hoog. Volg hem nog wel om te kijken wat die doet.
Heb bij een andere Ebayer mijn oog op een schitterende Tomaso Mangusta van Pilen laten vallen

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
jonnoT schreef:[..]
De Ferrari 512 S Speciale was een concept car van Pinifarina. het model van Pilen is niet zo excusief. Meer forumleden hebben deze. Ik heb er ook één van Politoys, maar de Pilen is beter van proportie![]()
Op welk van de twee staat de fabrikant-naam niet op de onderkant?
Dan heb ik die, in het geel en rood

Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Hoewel ik het model nog lang niet binnen, heb ben ik er zo mee in mijn nopjes dat ik jullie graag mijn laatste Ebay aanwinst laat zien. Al lange tijd was ik op jacht naar een model van De Tomaso Mangusta (juist de auto uit de clip van Kylie's Can't get you out of my head
). Voor een beetje goed uitziend model liepen de prijzne altijd lekker op, maar deze keer was het geluk aan mijn zijde. Het model is in perfece conditie en heeft (al zeg ik het zelf) een schitterende kleur (Maroon). Het is gemaakt door Pilen (moet zeggen dat ik dat toch wel één van de betere oude merken vind). Mijn Ebay prijs was EUR 7,51
. Om dat ik meer bij dezelfde verkoper gekocht heb, worden de verzendkosten lekker gespreid
De foto is van de verkoper. Het model verwacht ik pas in januari binnen te krijgen en zal dan eigen foto's maken.

De foto is van de verkoper. Het model verwacht ik pas in januari binnen te krijgen en zal dan eigen foto's maken.

- Donkervoort