Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ja, als we iets verder in de geschiedenis terug kijken kamen we er wel op uit ja. Gelukkig kunnen we wel zeggen. Zonder die twee auto's had een Donkervoort nooit zo mooi kunnen zijn.
Leuk karretje zag hem al is op Ebay. Komt ook in mijn kast
Toegevoegd na 1 minuten:
Niels schreef:[..]
Lotus 7 => Caterham principe zul je bedoelen
Caterham = Lotus 7 omdat ze de rechten van Chapman hebben gekocht en wordt gemaakt door een stront eigenwijze Engelsman
Donkervoort = een geëvolueerde Lotus 7 die meer met het gedachtengoed van de Maestro overeen stemt
Omdat het omgekeerd staat. Caterham is een Lotus 7. Je kunt dan moeilijk een Lotus 7 een Caterham principe noemen. Colin Chapman heeft de Lotus 7 ontwikkelt en Caterham bouwt die trouw na Verder wil ik je niet aanvallen of zo. Maar de bouwer van de Caterham is een zak van een vent en Colin Chapman een geniaal constructeur, daarom zie ik op dit gebied wel graag de juiste info
Eindelijk de Viper.Prachtig schaalmodel, vind hem zelfs mooier dan mijn GT40 van Exoto.Enig probleem:Ik krijg de kleur maar niet op de foto zoals ik wil, maarja.
Donkervoort schreef:Woow..echt een monster!!! Prachtig, de kleur komt wel goed uit hoor op de foto's!! Super model!
[..]
Dan moet hij wel heeeeeeeeeeeel mooi zijn
Elke keer als ik hem voorbijloop blijf ik even staan en er naar kijken.Je word hem niet beu, en in het echt nog 1000x mooier.
En dat van die GT40.Is persoonlijk natuurlijk.
Knappe bak Vincent! Het is een heel mooi model maar rood valt soms idd moeilijk te fotograferen. Goed oefenen en dan komt alles goed, maar het is werkelijk een juweeltje!!