Heeft iemand de 7 serie E32 1:43 van Minichamps al ?

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Tjaard
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

Ik begrijp ook overgens niet waarom er chroom rondom de koplampen zit ... heeft het 1:1 model tenslotte ook niet ...
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Hadden ze wel volgens mij maar dat was een stuk subtieler dan dat de chroomrand op het model er uit komt. Daardoor lijken de lampen ook veel te groot plots.

http://www.edirectory.co.uk/pf/pages/moreinfoa.asp?pe=CHDCIGIQ_+bw+100+bmw+e32+indicators+clear&cid=880
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Tjaard
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

Ik heb mij inderdaad vergist ... en stom ook want ik heb van de week zelf zulke "ringen" nog in m'n handen gehad ... maar de chroom ringen zijn wel een stuk kleiner dan Minichamps doet geloven ...

Op de andere 1:43 BMW modellen zijn ze ook niet aanwezig ... dat verwacht ik ook iet op een 1:43 model en gezien het E32 7 serie model, hoeft dat van mij ook niet echt ...

Ik zal 'm overgens (na alle kritiek ...) wel kopen want het ontbreekt helaas aan leuke E32 / E34 modellen ...
BMWMaX
Contacteer:

Bericht door BMWMaX »

Ik heb em na lang nadenken toch maar wel gekocht. De reden is net als die van Tjaard :wink:

Overigens heb ikwel gewcht op een exemplaar voor een mooie prijs incl. verzendkosten. (onder de 30 euro is best netjes toch vanuit belgie)

Het geheel valt best mee gelukkig maar die neus kan echt niet helaas :(
bimmer

Bericht door bimmer »

De enige andere E32 in 1/43 die ik ken is die van Gama.

Afbeelding

De details aanzienlijk minder als de minichamps.
Laatste Model: Mercedes CLK coupe - MinichampsAfbeelding
Gesloten