Modelautokampioen

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Lexusfreak

Modelautokampioen

Bericht door Lexusfreak »

Hallo,

Ik heb Donderdag een bmw 2002 turbo besteld bij http://www.modelautokampioen.nl en kreeg de man vandaag al aan de deur :shock: ik heb het model helaas nog niet omdat ik onder rembours had laten verzenden,en ik had het geld nog niet want ik dacht het kan wel een week duren.
dus ik krijg hem morgen.

+
Veel goeie merken(kyosho autoart minichamps etc.etc.)
Snelle service
Forum
je kan je eigen aanbieding kiezen
super duidelijke site

-
redelijke dure prijs.vergeleken met andere.

hebben jullie hier al eerder wat besteld? :?: zo ja ik wil jullie ervaringen weten.

Lexusfreak 8)
andre
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

Ik heb er eens rondegekeken en veel modellen zijn gewoon te duur.
Neem nu de meest gangbare Kyosho modellen even een klein voorbeeld
Kyosho BMW M5 orgineel dealer uitvoering bij dealer E59.95
Kyosho BMW M5 non-dealer uitgave bij modelautokampioen E 64.95
en dan de prijs van de Bentley :shock: volgens mij hoger dan bij een van de partners van het forum.
Meeste modellen zijn al goedkoper geworden maar nog steeds te duur
ik zal er zeker niet bestellen :thump_down:
-----------------------------------------------------------------------------------
Okee ze hebben ook goedkopere modellen tussen maar volgens mij hebben de meeste verzamelaars die al.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Lexusfreak

Ik het model donderdag besteld en vandaag al binnen.dat is erg snel :thump_up:
Jordy

Bericht door Jordy »

Snel ? Je had hem vrijdag al kunnen hebben :wink:
volvofiel
Schaal: 1:24

Bericht door volvofiel »

Aaah jongens dat is echt onbegrijpelijk!
Op deze site staat een Austin Healey voor 64,95 bij Wentink in Arnhem kost 'ie 49.95!! :thump_down: :thump_down:
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ik heb ook eens op die site gekeken en zelfs sommige AA's die in de aanbieding zijn moeten daar nog het volle pond kosten. Niet echt een goede optie voor mij dus...en voor veel andere hier denk ik ook niet.
Afbeelding
bigodino
Contacteer:

Bericht door bigodino »

Ik heb er een model gekocht voor een zeer redelijke prijs, maar over het algemeen lijken de prijzen inderdaad aan de hoge kant. Toch zie ik best wel wat aardige prijzen, maar ben niet zo thuis in de betreffende merken, dus daar zal ik verder niks over zeggen.

De website is verder heel duidelijk, modellen zijn op voorraad en ik werd teruggebeld zonder dat ik een bericht achtergelaten had. Ik kon vervolgens het model ophalen, hoewel ze eigenlijk geen winkel hebben (ze opereren vanuit een schoenenzaak van familie, grappig te zien hoe de modelautodozen tussen de schoenendozen staan :mrgreen: ) Dat bespaarde me dus de verzendkosten (en ik woon er dichtbij).

Vriendelijke service, kortom goede ervaring.
Groeten, Peter

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
lambo
Schaal: 1:18

Bericht door lambo »

De AutoArt modellen zijn ongeveer €5,00 duurder dan bij andere sites in Nederland en Duitsland. Dus voorlopig daar maar niets bstellen totdat de prijzen gunstig zijn.
Lexusfreak

Ik betaal liever die 5 euro meer,en dat ik hem binnen 2 dagen in huis heb.
Ik heb het op een ander forum verteld.dat ze zo snel waren en notabene hadden hun een model besteld :lol:
lambo

Bericht door lambo »

Ik betaal liever € 5,00 minder en heb ze ook binnen 2 dagen in huis en ook nog eens een maand eerder beschikbaar
fobie

Bericht door fobie »

Heb er gisteren 4 Kyosho 1/18 modellen besteld (tegen een mooie prijs:44.95/stuk) en de verzendkosten naar Belgie zijn maar 10 euro waar sommige Nederlandse internetshops 15 euro voor 1 model vragen.Reageren vlug op mails en de mails zijn zeer vriendelijk. Nu eventjes afwachten tot ik ze heb maar momenteel ben ik zeer positief.
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Heb ook even gekeken en hoewel het geen mooie site is ziet het er allemaal wel overzichtelijk uit. Heb even bij de Ferrari's gekeken en de modellen die erop staan zijn toch goedkoper dan veel andere winkels. Jammer is alleen het uiterst beperkte aanbod... Vind het niet verkeerd en wie weet bestel ik er eens wat.
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Lexusfreak

Ik verzamel alleen autoarts,kyosho en minichamps en de duurdere merken.dus ik vind het wel handig dat je niet al die goedkopere modellen tegenkomt.

Maarja, ik wou een oranje Gallardo bestellen alleen duurt het een eeuwigheid voordat ze hem hebben.

Dat maakt mij verder niet uit, dan kan ik gewoon even doorsparen voor de Gallardo Polizia. :lol:
fobie

Bericht door fobie »

Vandaag een mail gekregen dat ze de betaling ontvangen hebben en dat het pakket gepost is.Dat noem ik nu eens een goeie service. :thump_up:
fobie

Bericht door fobie »

fobie schreef:Vandaag een mail gekregen dat ze de betaling ontvangen hebben en dat het pakket gepost is.Dat noem ik nu eens een goeie service. :thump_up:

Maandag werd het pakket reeds bij mij afgeleverd.Was op vrijdag pas verstuurd.Van mij krijgen ze een dikke 10.Vlugge service en héél vriendelijk :thump_up: :thump_up:
Plaats reactie