Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik had wat moeite om deze te pakken te krijgen, hij werd ineens snel zeldzamer. Gelukkig heeft Curbstone me uit de brand geholpen
Dallara LMP Judd - Le Mans 2005 (SPARK)
Ik hoop van de week even tijd te hebben om wat foto's te maken, want de laatste week van 2005 kwam er nog best wat leuks binnen: zoals DBA, Lola, Maserati en een lang gezochte Nissan.
Ik moet echt niet teveel in jouw topic kijken... Zo'n Le Mans verzameling is veel te verleidelijk.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
overzicht plaatje wacht ik ook al zolang op, lijkt me zo'n geweldige gezicht
Wordt niets Modellen staan op elkaar gepakt in 2 vitrines bij mij thuis in verschillende ruimten, 1 in een oude vitrine bij mijn moeder thuis en dan nog een hele partij in de doosjes in een grote kast - wachtend op betere tijden ...
Maar ... volgend jaar om deze tijd ben ik aan het verhuizen en heb dan een halve zolder tot mijn beschikking. Dat zijn die betere tijden.
Tot die tijd .... geduld svp, zullen jullie het met solootjes en kleine groepjes moeten doen
Schroef jij je niet helemaal suf dan elke kaar als je een foto maakt?
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
St. Paul schreef:Ik moet echt niet teveel in jouw topic kijken... Zo'n Le Mans verzameling is veel te verleidelijk.
daar ben ik het helemaal mee eens,het is zeer slecht voor onze geldbeugel want jij zet ons aan om ook die prachtige wagens van jou ook te kopen .maar doe maar lekker verder mike voor mij heb jij de mooieste topic van het forum