Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
dit staat op de site van Tamiya... en staat gepland voor de maand juli dit jaar!
Just to wet your appetites, a sneak preview of one of the show stopping products to be displayed at this year's Shizuoka Hobby Show. Following the Ferrari tradition of bringing racing technology to the road, the Enzo is Ferrari's 4th limited edition super sports car. Tamiya is proud to present a 1/12 scale multi-material semi-assembled model of the Enzo Ferrari. In order to obtain unprecedented level of detail, this replica is constructed from high quality materials including ABS resin cowling, die-cast metal engine, metallic mesh grille and synthetic rubber tires. This model also features one-piece monocoque frame, and intricately detailed V12 engine, radiator and drive train. Durable die-cast suspension arms combine with working dampers and stabilizers for real-action suspension. Metal hinged gull-wing doors open smoothly thanks to built-in spring and oil dampers. Front and rear cowling can be opened allowing display of fully detailed interior. Only slight assembly required, making it perfect for collectors and inexperienced modelers. This multi-material semi-assembled model, just like the actual machine herself, is a revolutionary new vision for the future. Overall length: 392mm, overall width: 173mm, overall height: 95mm
Ben benieuwd wat zoiets gaat kosten. Het ziet er i.i.g. uit
Laatst gewijzigd door jelmer op zo 23 okt 2005 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
hij gaat ongeveer 600 dollar kosten.... dus ongeveer 500 euri's als ik me niet vergis.
Ik denk dat dit wel weer net zo'n succes zal worden als de gele en rode F50 van hun.
Dat is ook een heel mooi model. Alleen heel moeilijk te vinden en als ze er zijn zijn ze vaak niet te betalen Maar deze zal zeker nog in mijn verzameling komen! Weet alleen niet wanneer
500 euro voor de enzo valt op zich nog wel mee....
Van de zomer paar weekjes goed doorwerken en dan zal ik toch maar eens diep na gaan denken over de aanschaf van dit model, vind het een prachtig model, de 1:18 vind ik al mooi dus moet deze helemaal mooi zijn....
Het ziet er heel goed uit ja, ik zit er dan ook sterk over na te denken om dit model te gaan kopen... Je hebt dan een hele mooie aanvulling en blikvanger in je verzameling. Staat mooi naast mijn 250 GTO 1/12!
De Enzo Ferrari word in Japan aangeboden voor 48000 Yen = 362,43 Euro
De levering is daar voorzien voor de maand Juli, kijk maar op de website van Hobby Link:
Als je een echt grote Enzo wil hebben is er ook 1 in de schaal 1:5 maar dat is geen leuk prijsje meer geloof tegen de ?4000 aan.De auto is zo maar de prijs
Die enzo 1/12 is echt stunning Ziet er echt goed gedetailleerd uit en is zeer zeker de moeite waard. Als ik ferrari verzamelaar zou zijn mocht deze niet ontbreken in mijn verzameling.
Toppie wagen.
Ja, de 1/5 is ook een heel mooi ding. Hij is wel heerl erg groot zoals ik op de foto kan zien. Wel een leuke blikvanger. Maar de 1/12 versie mag er ook wezen hoor De ENZO is zoiezo een mega collectorsitem