Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ook grappig... in het studie model Corsa zit een mobiele telefoon... Carkit
Dat zijn de superdetails Bijna elke rallyrijder heeft een GSM aan zijn dashboard hangen om telefonische hulp in te kunnen roepen als ze niet in service-park zijn en er toch iets stuk gaat
Zo heb ik zelf een 1:43 Skoda met accuschroefboormachine in de voetenbak van de rijder....klussen met Gardemeister
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Uit mekaar schroeven doe ik niet meer... Maar zal eens met een zaklampje er inkijken wat er nog meer in zit...
Vond wel een grappig detail... al is de telefoon iets aan de grote kant
Als Ford-mannetje valt het me zwaar toe te moeten geven dat een driedeurs Astra er tegenwoordig mooier uit ziet dan de nieuwe driedeurs Focus....en dit modelletje ziet er ook super uit
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Ricardo schreef:Dat ziet er idd nog beter uit dan de gewone straatversie Mooie aanwinsten
De Scheider zal goed staan bij zijn grote broer Tenminste... zo lang die er nog is... Heb dan wel geen vitrine maar ik zit nu al met ruimte tekort...
Als ik die Mercedessen nou kan verkopen dan heb ik weer een beetje kastruimte