In welke auto rijden we zelf
- ferrari expert
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- ferrari expert
- Contacteer:
- Harm-Jan
- Beheerder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Harm-Jan schreef:Normaal rij ik in een Citroën Xsara 1.9D uit 2001 (71pk), (delen met ouders)
Maar 4 weken lang heb ik deze(helemaal alleen
)
img376.imageshack.us/img376/8282/dscf17335qi.jpg
Renault Megane 1.9 dCi uit 2003 (120pk)
Vandaag moest ik de sleutels weer inleveren

Nu moet ik dus weer in de Citroën Xsara 1.9d uit 2001 (71pk)

- ferrari expert
- Contacteer:
Echt een gave bak...5 cylinder 225 pk.....Laatst de Focus ST Sony Nav-U demo wagen bekeken
Maar nadeel je dat je voor die speciale oranje kleur een duizendje of twee meer betaald

kwiebje schreef:Ik had persoonlijk de oranje versie genomen met die witte strepen. Maja dat is allemaal puur persoonlijk. Een twee kleurig interieur is ook veel mooier dan met 1 kleur. Spannend he dat wachten op die auto
Maar nadeel je dat je voor die speciale oranje kleur een duizendje of twee meer betaald

94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Opel-DTM schreef:Allebei de kleuren zien er goed uit... en dat met die witte strepen...
De Viper-look... alleen jammer dat je niet zo mooi doorlopen
Zal tzt vast wel aftermarket spul voor komen.
Ik vind met strepen ook mooier, maar ben sowieso positief dat het een Focus is. (Die is nog om te bouwen naar V8 met rwd dankzij de jongens van Hot Rod.

Zag gisteren de Fiesta st in een autoprogramma?

Gaan ze nu ook al boodschappenwagentjes opvoeren? Of opvoeren, het voornaamste verschil was de spoiler, interieur, bumper, sideskirts, enz.

Dan liever de Focus. In het zwart met witte strepen natuurlijk, meer kleurencombinaties zijn er niet.

None of us is as dumb as all of us...
My life adds up to nothing.
My life adds up to nothing.
Ok, hier weer een berichtje uit Wezep. Zoals jullie misschien niet weten hebben wij dus een autobedrijf. Tot voorheen alleen Daihatsu dealer, maar nu ook Subaru (dat verklaart waarom we er nu 1 hebben
)
Als eerst even ons pand, niet als reclame ofzo, vind het gewoon leuk om te laten zien (ik kan de naam eventueel weghalen ofzo
)
En daarnaast een hele leule actie vna Daihatsu, ik laat de foto's het woord doen, dat ding staat bij ons voor de zaak
Veel bekijks, veel mense staren erna en lachen erom, hoezo publiciteits stunt
En dan waar het nou eigenlijk allemaal om gaat, de Impreza WRX. Gisteren uit de showroom gereden, splinternieuw en keigaaf
Tijdelijk nog met reclame erop, maarja dat is toch in ons voordeel, het gaat er wel gauw af denk ik
.
Waarschijnlijk later meer foto's, maar de batterijen waren leeg
Gerwin

Als eerst even ons pand, niet als reclame ofzo, vind het gewoon leuk om te laten zien (ik kan de naam eventueel weghalen ofzo

En daarnaast een hele leule actie vna Daihatsu, ik laat de foto's het woord doen, dat ding staat bij ons voor de zaak

Veel bekijks, veel mense staren erna en lachen erom, hoezo publiciteits stunt

En dan waar het nou eigenlijk allemaal om gaat, de Impreza WRX. Gisteren uit de showroom gereden, splinternieuw en keigaaf

Tijdelijk nog met reclame erop, maarja dat is toch in ons voordeel, het gaat er wel gauw af denk ik

Waarschijnlijk later meer foto's, maar de batterijen waren leeg

Gerwin