Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Toyota presentatie vandaag met die auto die al een tijdje geleden is gepresenteerd. Hopen dat dit jaar ze eindelijk die overwinnign gaat brengen (mag ook wel een keertje met dat budget).
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
-Voor mijn gevoel een lagere neus als de F2005
-Sidepods & achterkant niet zo extreem als bij Renault (maar heb ik eigenlijk andere foto's voor nodig)
- Voorvleugel moet nog niet naar gekeken worden: Ferrari rijdt bijna altijd met de oude voorvleugel op de eerste testdagen en gebruikt de nieuwe meestal pas na de presentatie.
Voorlopige conclusie is dan ook dat de F2006 niet een extreem andere auto is dan de F2005.[/img]
lijkt me weinig bodywork aan te zitten achteraan, veel kleinere elementjes, ook op de bargeboards.
Mooie neus en air-intake vind'k!! En die spiegels zullen ook niet voor niks daar staan, misschien een betere air-flow naar de achtervleugel? Alleen denk ik wel dat de rijder enorm opzij moet kijken
GiRacer schreef:Jeetje.. Was het bij iemand bekend dat vandaag de F2006 zijn eerste rondjes zou rijden?
Eerste rondje... Erg ver komt hij nog niet. Die spiegels kunnen ze ook op de achtervleugel zetten. Volgens ene C. Albers gebruikt Schumacher ze toch niet. Jammer dat de vleugel voor niet ook zwart is. Terug naar de zwart/rode combinatie. Veel mooier.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Nee 's ochtends las ik op de nieuws sites dat hij niet verder was gekomen dan 1 rondje maar ik lees nu dat hij later nog iets van 35 rondjes gedaan heeft.
Duitse aflevering Wie van de Drie geen succes, panel haalt Duitser er zo uit.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
St. Paul schreef:Terug naar de zwart/rode combinatie. Veel mooier
Idd goeie opmerking!! Is veel agressiever. De sponsors zouden dan wel serieus aangepast moeten worden. Stel je voor, een witte Marlboro op zwarte vleugel Maarjah, dat kleurenschema komt dan weer niet overeen met wat er op de motorkap staat hé