Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hey alweer, heb goeie reacties gehad op de modellen van Jada van mijn verzameling dus misschien ff leuk om te weten, de nieuwe ( 1:18 ) modellen van http://www.jadatoys.com zijn uit. Zou graag een paar meningen horen
Tsja, deze zijn idd niet zwaar geweldig, vooral de onderste 2 niet maar toch. De dodge ram is in mijn bezit, de ford supercrew staat op het lijstje, maar de eclipse staat me tegen, heb wel de celica uit die uitgave
Ik vind eigenlijk alleen de DUB's mooi, en dan nog maar een enkeling. Ik zou ze zelf zeker niet zo snel kopen, doe mij maar een autoart of minichamps straatversie zonder tuning (of styling, voor de mierenn**kers onder ons)
Het zijn idd diecast modellen, maar zijn wel heel gemakkelijk uit elkaar te halen en weer te assembleren, enige nadeel is dat die wielen niet sturen
'k Vind ze wel knap , behalve dan die suv's van Cadillac . Ophanging is op zijn zachts gezegd buiten proportie. Deze is wel heel knap : Chevrolet Bel Air "Old Skool" jada53607s
Dat zijn geen SUV's van Cadillac, enneh, bedankt rampi, k heb er 2 van Maar ja, die Old Skools hebben natuurlijk wel de perfecte verhoudingen he?! Dat vind ik nou echt gare wagentjes
Volkomen gelijk, de wereld zou wel saai worden De paintjobs komen op de site van Jada soms wat sterk over, de vlammen op mn 'candy purple' escalade zijn sterk te zien op de site, maar in het echt wat geraffineerder aangebracht (kan ook door de belichting komen) moet ik zeggen.
Ik heb maar 1 Dub City model dat is de Esclade.Maar ben via een vriend in contact gekommen met iemand die de Dodge Ram (Oranje) en de Chevrolet Silvarado (Wit) nieuw in doos verkoopt (2de hands)voor ?50,00.Dat is ?5,00 meer dan 1 nieuwe.
Ja ik heb dus zowel de Dodge als de Cadillac (1 normaal en een bouwpakket), maar wel rechtstreeks uit Amerika, kostten daar 30, 35 en 40 dollar (dus minder in euro's)
(voor de liefhebbers) Jada toys heeft een vernieuwde site http://www.jadatoys.com deze is sneller in laadtijd en een stuk overzichtelijker en meld dat zij nu ook Europese merken gaan aanpakken zoals Mercedes etc., nu maar hopen dat het niet té wordt