Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
rsh_scuderia schreef:Mattel snijdt zich namelijk wel in de vingers met de huidige modellen. Die zullen door mensen "gedumpt" worden op de verschillende veilingsites denk ik.....
geloof maar niet dat Mattel zich in de vingers snijdt... deze nieuwe modellen zitten in een héél andere prijsklasse dan hun vorige modellen...
en die laatste Hotwheels... die staan allang bij de distrubiteur... dus dat zal Mattel een zorg zijn..
Ik hoop (net als vorige schrijvers) wel dat de kwaliteit hetzelfde is als Kyosho en/of Autoart... voor bijna 70 euro mag je dat toch wel verwachten...
Laten we eerst maar eens een model zien voordat we gaan zeggen dat het "afzetters" zijn... daarna kunnen we altijd nog onze conclusie trekken...
Misschien zijn het wel prachtige modellen voor een goede prijs... wie zal het zeggen...
tja , moesten het nu echt mooie auto´s zijn dan zijn ze toch wel duur ( ook al kosten ze pak 60-70 euro , ik zit nog wel met de minder mooie modellen opgescheept en die verkoop je toch met verlies dus zijn het al héél dure modellen aan het worden voor mij )
spijtig dat ze niet direkt zoals kyosho en exoto knappe modellen maakten
dan waren ze in het begin wat duur maar had je direkt een mooi model ( kan je van de eerste hotwheelsen niet zeggen en de laatste waren toch ook al dicht tegen de 40 euro wat ook ni echt goedkoop is )
het wordt zowiezo al een dure bedoening om 70 euro per maand op tafel te leggen...
en als we de berichten mogen geloven, dan gaat hem om zéér beperkte oplage's... dus de meeste verzamelaars zullen het wel bij hun Hotwheels houden en alléén modellen aanschaffen die nog niet eerder in 1:18 uitgekomen zijn...
Mattel snijdt zich namelijk wel in de vingers met de huidige modellen. Die zullen door mensen "gedumpt" worden op de verschillende veilingsites denk ik.....
Denk niet dat mattel zich daar druk over maakt. Dat geld voor die modellen hebben ze toch al binnen. En de 'oude' Ferrari's zullen er ook nog genoeg verkocht worden denk ik, veel mensen hebben het er toch niet voor over om zo'n bedrag aan een modelauto uit te geven.
Ik wacht ook eerst geduldig af hoe ze eruit zien. Ik heb nog niets officieels gehoord/gelezen van Mattel zelf?! En of ze uberhaupt naar Nederland gaan komen?
Ik heb officieel wel van Mattel gehoord dat deze modellen uit gaan komen, heb er zelfs al foldermateriaal van liggen. De onderhandelinge zijn druk gaande om ze naar Nederland te halen.
Mattel ziet het succes en de prestige van Kyosho/Auto Art/Revell, en wil eigen imago verder opkrikken. Ferrariboy slaat de spijker op de kop hé. Idd jammer dat ze van in't begin niet zo'n knappere modellen hadden, waardoor vele verzamelaars nu moeilijk een dubbele kunnen kopen die misschien net iets mooier is afgewerkt... wat Curbstone dus zegt
Van de Mattel straatmodellen die ik heb ben ik wel heel content hoor: de Enzo, 333 SP, 250 GTO (met dirt, heel knap), 550 Barchetta en vooral de 288 GTO!! Het body dat ze daaraan gegeven hebben... (niet voor niets m'n favoriete Ferrari)
Ik heb officieel wel van Mattel gehoord dat deze modellen uit gaan komen, heb er zelfs al foldermateriaal van liggen. De onderhandelinge zijn druk gaande om ze naar Nederland te halen.
Toevallig ook een scanner in de buurt (als er foto's in staan tenminste? )
Toevallig ook een scanner in de buurt (als er foto's in staan tenminste? )
Het is al een gescanned velletje maar zal het morgen proberen.
Wim83 schreef:Van de Mattel straatmodellen die ik heb ben ik wel heel content hoor: de Enzo, 333 SP, 250 GTO (met dirt, heel knap), 550 Barchetta en vooral de 288 GTO!! Het body dat ze daaraan gegeven hebben... (niet voor niets m'n favoriete Ferrari)
Is ook niet zo moeilijk, Mattel heeft gewoon de mallen overgenomen van Burago
Oké klinkt allemaal heel leuk en aardig, maar als ze niet in de buurt van Aa en Minichamps komen, zullen ze ook niet in mijn collectie komen.
Ik wil heel graag een mooie Ferrari Enzo en 599 GTB maar dan wel ook écht goede kwaliteit, dat verdienen ze toch ook wel