Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik was jullie deel III van mijn Solido aanwinsten verschuldigd. Tja de Rainbow was ook wel iets speciaals en ik raak er bijna niet over uitgepraat.
Alfa Romeo GTV
Ciroën 15 Six Tranction Avant
Porsche 911 GT2
En ik kwam bij een zoektocht op zolder dit model van de Lancia Stratos Groep 5 tegen. Het is een echt speelgoed karretje maar toch erg leuk. Staat wel wat hoog op de wielen. Zoek nog wel een beter model, maar op Ebay vragen ze daar ook nog aardig voor.
En ik kwam bij een zoektocht op zolder dit model van de Lancia Stratos Groep 5 tegen. Het is een echt speelgoed karretje maar toch erg leuk. Staat wel wat hoog op de wielen. Zoek nog wel een beter model, maar op Ebay vragen ze daar ook nog aardig voor.
Wellicht is deze Circuit Wolf edition van Kyosho iets voor je Jonno, schitterende 1:43 uitvoering die voor een tientje of drie nog steeds verkrijgbaar schijnt te zijn, daar heb je nog géén halve Rainbow voor
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Wellicht is deze Circuit Wolf edition van Kyosho iets voor je Jonno, schitterende 1:43 uitvoering die voor een tientje of drie nog steeds verkrijgbaar schijnt te zijn, daar heb je nog géén halve Rainbow voor
jonnoT schreef:Gezien de aankopen die gedaanheb laat het budget dat even niet toe. Maar wat moet die kosten?
Ik ben er vrijdag om mijn Ferrari F2005 1/43 op te halen, Ik kijk meteen even wat die Stratos kost. Het is wel weer een hogere kwaliteit. persoonlijk ga ik daar meer voor. Kwaliteit vind ik wel belangrijk...Ben ook geen impulsieve koper meer wat modellen betreft...Je hoort het wel.