Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Geweldig. Hebben de verzamelaars inspraak! En dat betekend ook dat ze beter kunnen inspelen op de vraag vanuit de markt.
Ik heb gekozen voor een Zilveren. Vind ik toch de beste kleur voor een auto in het algemeen.
En ik heb gekozen voor een Chimaera. Wat een vette bak is dat ook!
rsh_scuderia schreef:Geweldig. Hebben de verzamelaars inspraak! En dat betekend ook dat ze beter kunnen inspelen op de vraag vanuit de markt.
Ik heb gekozen voor een Zilveren. Vind ik toch de beste kleur voor een auto in het algemeen. En ik heb gekozen voor een Chimaera. Wat een vette bak is dat ook!
Heb qua model hetzelfde model gekozen. Als kleur oranje. Lijkt me wel een zeer geslaagde kleur voor dit model.
Hmm, lastige keuze. Vind die oude TVR's ook erg tof, dus denk dat ik er daar eentje uitkies. Als ze nou ook eens een enquete hielden over de kleur van die velgen
Gezocht: UT Models Porsche 911 (993) Turbo S + GT2 + Carrera RS
Ik ben vanaf gisteren de trotse eigenaar van een TVR Sagaris.
Mooi model. Nog beter is de prijs kwaliteitsverhouding. Je krijgt echt waar voor je geld.
Een echte eye-catchter in mijn vitrine.
Nu nog de foto's en het verslag voor mijn prive collectie