Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
fish88 schreef:Wow wat een mooi model. Heeft Hotwheels cker zijn best op gedaan. Alleen ze zijn dat glazen plaatje met een poppetje erop wel aan het uitknijpen nu...
Wist trouwens niet da Webber (behalve monaco) wat te juichen had
in Monaco had ie ook niet veel te juichen want Heidfeld werd tweede .
Maar ik moet zeggen dat 't een erg mooi model is, en 't blijft natuurlijk iets aparts zo'n gelimiteerde.
Wow Persoonlijk had ik deze auto niet aangeschaft, maar nu ik het zo kan bekijken zie ik wel de meerwaarde.
Hoewel ik de rpijs te hoog vind. Maar das persoonlijk...
Zijn mooie modellen, de specials. Zou zelf het geld er ook niet voor neerleggen, maar goed ieder zijn ding. De modellen zien er in ieder gavel erg goed uit, alleen vind ik de poppetjes altijd lelijk.
Ze zijn idd best aan de prijzige kant maar t is wel een sierraad voor je verzameling. Heb er glazen bakken over zodat ze stofvrij staan en daarachter de doos. Zorgt voor een mooi geheel.