Gerben Olsder schreef:Hoe lang ben je hier mee bezig geweest (zoals die nu op de foto staat?).
Ik schat zo'n 10 tot 15 uurtjes.........
Gerben Olsder schreef:Alleen die zwart gemaakt lijnen van de body delen zie je zo helemaal niet meer.
Jawel,...in de witte vlakken zie je de lijntjes nog steeds. Alleen is het niet zichtbaar op deze foto.
Daarbij heb ik de lijntjes ook gebruikt als referentie-punt om te controleren of de decals wel op de goede plaats zitten, want als de eerste fout zit kom je nooit meer goed uit op het einde.
Schumi28 schreef:Ben blij dat ik twee kant en klare gelimiteerde dome's gereserveerd heb van PM ipv een kitje zou helemaal gek worden van die decals

Valt écht reuze mee. Ik zag het eerst ook donker in, maar je kunt deze bestickering niet vergelijken met voorgaande drie jaren. Die waren namelijk NOG EEN HEEL STUK kleiner.
Zal niet zeggen dat het een kitje is voor beginners, maar iemand met een beetje ervaring moet dit ook kunnen doen. Het lijkt in eerste instantie ondoenlijk, maar ben toch "zwaardere" kitjes tegengekomen in het verleden.
Dit zegt natuurlijk
OOK iets over de kwaliteit van PM.