Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Echt mooi. Wist niet eens dat er zoveel Nederlandse coureurs met zovel auto's hebben gereden. Maargoed je moet er echt in geinteresseerd zijn wil je weten welke lui er in de jaren 70 hebben gereden in wat voor auto lijkt me. Vindt het een indrukwekkende verzameling!!
Weer een mooie update.
Die wagen van Arie heb ik ook en ik zie dat die van jouw ook zo'n vreemde achterspoiler ophanging heeft. De spoiler staat ook een beetje scheef.
Ik dacht dat het aan mijn model lag maar kennelijk is de wagen zo geconstrueerd.
Ik moet er maar mee leren leven denk ik.
JurrienK schreef:Alleen bij Bleekemolen, steekt daar nou een uitlaat uit het raampje?
Ben niet zo thuis in auto techniek, maar het is volgens mij geen uitlaat. Die zitten netjes aan beide kanten voor de achterwielen. Zit eerder aan de een of andere lucht inlaat te denken. Maar zoals ik al zei: geen idee.
Yep Jordy heeft gelijk het is van de tank installatie, het zijn 2 tank ingangen zodat er razendsnel getankt kan worden maar ook een stukje slimheid, mocht de ene klep niet werken vloeit alle benzine toch nog via de andere in de tank, best slim eigenlijk zo wat voor de F1 zijn
Mijn voorkeur gaat dus uit naar de DTMer Van Bleekje
Het zit erop. De bouw van de Dome 2004 van Jan Lammers (Provence Moulage). Moet zeggen:"een heerlijk kitje geweest om te bouwen".
En een volgend is onderweg. (om ook de Tom Coronel uitvoering te gaan maken #16).
Laatst gewijzigd door Matt Modelautos op wo 15 nov 2006 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.