hallo jongens,eindelijk nog eens tijd gehad om aan de kever te werken ,wat heb ik allemaal gedaan,wel na de volledige demontage (echt volledig!!!)ben ik eerst begonnen met het chassis te spuiten in het zwart na de nodige aanpassingen om nieuwe chrome wielen te laten passen met strakke as achteraan,ook heb ik lagere veren gestoken en deze blauw gespoten in de kleur van het interieur,ook bijpassende remschijfjes met rode brembo remklauwen,het interieur heeft mij een paar kopzorgen bezorgt nl hoe kan ik de kuipzeteltjes met gameconsole iets hoger brengen ,wel door gebruik te maken van veren onderaan zoals je op de foto kan zien,ook de chromeveiligheids bar heb ik van een 1/24 modelletje "geleend"en iets hoger gebracht,de achterzeteltjes zijn verwijderd en in de plaats een vlakke hoedenplank waar de "nos"busjes op bevestigt zijn en de 2 versterkers,als versnellingspook heb ik een blauwe kopspeld gebruikt,en de vloermatjes heb ik dan op maat gemaakt,het volledige interieur wordt in het blauw gemaakt om een mooi contrast te worden met de "speciale kleur" voor de buitenzijde,maar dat is voor later,je vindt het mooi,of verschrikkelijk lelijk,dat is persoonlijke smaak,dus laat jullie reacties maar horen
groetjes peter