Daar is ie weer! Peter 25 april 2018
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Niks is zo lekker als een dinsdag met een pakje in de bus. De Mercedes had ik al in het groen en rood zonder dakje, maar nu in het grijs/blauw, de mooiste combinatie. Om de een of andere reden ben ik helemaal weg van deze versie. De gele Mercedes heeft een leuke paarden trailer met de paarden er nog in. De Porsche had ik in het grijs, maar deze kleur mistte ik nog.
De Karmann kwam ook binnen, dat is een oude V serie, maar daarmee ben ik genept. Ik had om een foto moeten vragen, want hij is destijd groen geschilderd, terwijl hij licht beige moet zijn. De verkoper op Marktplaats heeft dat geweten, want bij andere modellen zaten er wel foto's bij. Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! om dan een hogere prijs ervoor te vragen, dat was hij eigenlijk niet waard in deze staat, maar hij is moeilijk te vinden dus maak ik er maar het beste van. Meteen maar besloten om hem weer terug te brengen in zijn orginele kleur.
Hij staat nu te drogen na de eerste laag.

De Karmann kwam ook binnen, dat is een oude V serie, maar daarmee ben ik genept. Ik had om een foto moeten vragen, want hij is destijd groen geschilderd, terwijl hij licht beige moet zijn. De verkoper op Marktplaats heeft dat geweten, want bij andere modellen zaten er wel foto's bij. Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! om dan een hogere prijs ervoor te vragen, dat was hij eigenlijk niet waard in deze staat, maar hij is moeilijk te vinden dus maak ik er maar het beste van. Meteen maar besloten om hem weer terug te brengen in zijn orginele kleur.
Hij staat nu te drogen na de eerste laag.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:

Zie er weer strak uit Peter

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Markopolo schreef::shock: Zo, aardig op de koop toer, en dat in de eerste maand na de duurste van het jaar
Zie er weer strak uit PeterBen zeker weer benieuwd naar je opknapwerk wat ik toch het leukste vind aan de oude Dinky's enz. ze zeggen wel dat bespeelde staan mooi is, maar ik vind het juist veel mooier als ze weer naar Near Mint staat gemaakt worden
De Karmann staat nu te drogen van de 2e laag en wordt een plaatje als ie klaar is, maar veel Dinky's laat ik nu zoals ze zijn. Als het goed is krijg ik nog 2 wrakjes uit Belgie. Ik vind het bespeelde ook wel aardig, je mag wel zien als ze 45 jaar oud zijn, dat zie je aan mij ook

Toch zie ik af en toe repaints, die zijn weer zo mooi geworden, maar zo goed ben ik daar niet in. Net iets te ongeduldig daarvoor.
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Voor mijn verzameling Nederlandse rijders had ik nog een DAF 44 Monte Carlo in bestelling staan van Mini Racing. DAF had sport modellen gemaakt om van hun suffige imago af te komen en met deelname aan races pepte ze dat nog wat meer op. De broer van Gijs van Lennep en C. Laurent hebben in deze wagen gereden in 1967.
Het model is handgemaakt door Minicars uit Zaandam. De motorkap is mat zwart, wat hem mooi staat.

Het model is handgemaakt door Minicars uit Zaandam. De motorkap is mat zwart, wat hem mooi staat.
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer: