Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Ik ben bezig om een r32 van jada toys lichtelijk te wijzigen -naar het idee van die toyota's ae86 met die zwarte bumpers. Het motorblok is ook helemaal gespoten en geverfd, want dit was allemaal chroom. De stoelen die erin zitten zijn van een 1/18 muscle machines r34 skyline en die rolkooi zat in een jada toys eclipse. Die carbon sticker is van kyosho voor die 1/24 r/c auto's ( die advan sticker op de zijkant is al weg deze was iets te dik ).
Peter Parker schreef:Mooi gedaan hoor en Tim ik lees Night Kids hoor!
Tim ongetwijfeld ook wel hoor Peter, maar hij draait de waarheid graag zo dat het in zijn universum past Zoals een echte Amerikaan betaamt overigens:
Ow btw, ben eens benieuwd naar het eindresultaat. Over het algemeen vind ik die goudkleur op auto's niet zo geslaagd maar de rolkooi heb je wel netjes geplaatst
Super!!!!! Maak je er een soort top secret skyline van?is da tmoeilijk de motorblok verven?ik wil ook nog een x een trueno kopen maar de motor is te bling bling.
Het motorblok moet je lichtelijk opschuren, zodat het chroom er gedeeltelijk af is en dan alles in de grondverf, zodat je het kan schilderen en spuiten. Die 1/18 trueno van jada toys wil ik ook nog een keer ombouwen naar een driftwagen, lijkt me een leuk projekt
Tim ongetwijfeld ook wel hoor Peter, maar hij draait de waarheid graag zo dat het in zijn universum past Zoals een echte Amerikaan betaamt overigens:
Hehe, eindelijk een fatsoenlijke kaart vd ons omringende assen van het kwaad.
OT: vanaf 24 Februari ligt de Kijk in de winkel, staat een artikel in over de D1 en driften enz.
Ik ben ook benieuwd naar de deuren en verdere afwerking van de ombouw.