Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Heb er zelfs in het echt eens één mogen bewonderen. Of het 1 van de 10 is die echt ook zijn gemaakt weet ik niet. Het kan ook een ombouw zijn die later is gemaakt.
Heb er zelfs in het echt eens één mogen bewonderen. Of het 1 van de 10 is die echt ook zijn gemaakt weet ik niet. Het kan ook een ombouw zijn die later is gemaakt.
Yep, geen originele NART. Dat is chassis 7211, omgebouwd door Mototechnique in Engeland, momenteel (weer) te koop bij VSOC. Daarin heeft Schumacher ooit nog meegereden tijdens een rijdersparade van de GP van Duitsland.
The Gallery in Brummen ken ik, die hebben ook modellen en boeken te koop. Heb er ooit bijna mijn Subaru ingeruild voor een Ferrari 308 GT/4 Dino, maar de Ferrari had mij teveel mankementen en was nog te duur.
Er was nog een ombouw NART spider in Nederland (een zwarte), maar die is inmiddels weer verkocht.
Die zwarte was volgens mij van Barron Racing (John Bosch).
Dit is ook een zogenaamde "conversion". Het chassis nummer van dit exemplaar is s/n 9851.
Dit is mijn Nart Spider. Iets anders dan die van Jelmer. Ik heb de bumpers verwijderd ,zoals de competitie Gtb's, en Ferrari schildjes op de flanken aangebracht. Ik ben bezig met een Zwart exemplaar. Deze wordt opgeknapt. Daar komen nieuwe Borrani (spaakjes)velgen onder.
The Gallery in Brummen ken ik, die hebben ook modellen en boeken te koop. Heb er ooit bijna mijn Subaru ingeruild voor een Ferrari 308 GT/4 Dino, maar de Ferrari had mij teveel mankementen en was nog te duur.
.
Ah, bij Nico op de koffie, die ouwe oplichter Ken Nico Aaldering al vanaf dattie nog in de Alfaatjes zat. Oppassen met onze "vriend". Voor autoboeken rij ik liever door naar Deventer