Ik ben op de hoogte van het probleem. Ik weet écht niet of in de "San Marino uitvoering" koelroosters horen te zitten of niet. Ik heb al vele foto's bekeken en i.d.d. de XTC uitvoering zonder koelroosters gezien,....maar wél op slicks en niet op regenbanden. Ook heb ik een XTC versie gezien MET koelroosters,...echter weer zonder regenbanden.Special Models schreef:Dat is een lastige om te maken![]()
Volgens mij heeft de XTC geen koelroosters in de sidepot.....en alle 1/43 modellen die standaard zijn hebben dat wel.
De gewone uitvoering (met Ned. vlag) ben ik ook tegengekomen op slicks met en zonder roosters,....en op regenbanden ook met en zonder roosters.
Ik kan geen enkele foto vinden van de GP van San Marino waar dit echt op te zien is. Ben nu toch nog bezig om de velgen aan te passen zodat de Tameo regenbandjes erop passen, dus het kan nog altijd een "Armands uut Sittard" uitvoering worden (deze heeft namelijk ook gewoon de roosters...

Het kan dus nog alle kanten op.

Met deze foto erbij wordt de Tameo Metal Kits 1:43 verkocht als zijnde San Marino uitvoering. Tja duidelijk koelroosters en ook duidelijk geen regenbanden. Weet ook niet of het een "full wet race was destijds".

Maar als iemand toevallig de juiste San Marino foto's tegenkomt, ergens heeft liggen of wat dan ook. Ik hou me aanbevolen.