dringend hulp gezocht !

Hier kan je informatie vinden en vragen stellen over alles wat te maken heeft met modelauto´s en het om- en verbouwen hiervan.
Plaats reactie
powerline
Berichten: 74
Lid geworden op: do 14 apr 2005 14:15
Locatie: heemskerk

dringend hulp gezocht !

Bericht door powerline »

:cry: Hallo,
heeft iemand voor mij een foto van het motorblok van de kyosho caterham lotus super seven, er is mij verteld dat daar een c20xe blok in ligt, kortweg een 2.0 16v blok dus, ik heb die nodig voor een ombouw van een c kadett ! Dus ik hoop dat iemand die zo,n model heeft er even een foto van wil maken :thump_up: dan zou ik enorm geholpen zijn.

greettzzzzzzz
powerline
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen :) :P
Gebruikersavatar
Donkervoort
Berichten: 1503
Lid geworden op: ma 25 apr 2005 16:01
Locatie: Goes (Zeeland)

Bericht door Donkervoort »

Bedoel je dit?

Afbeelding
powerline
Berichten: 74
Lid geworden op: do 14 apr 2005 14:15
Locatie: heemskerk

Bericht door powerline »

Donkervoort schreef:Bedoel je dit?

www.diecast18.com/pictures/kyoCaterham7ylwEngne.jpg


Juist helemaal goed, dat is nou dus een opel blok, je woord super bedankt ! :lol: :thump_up:
Alleen nou zit ik nog met de vraag, zou dat blok ook in de gewone lotus super seven zitten van kyosho?(de rode,en de groene) Daar kan ik namelijk aan komen. Ik hoop dat iemand daar ook nog het antwoord op heeft.
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen :) :P
Gebruikersavatar
Donkervoort
Berichten: 1503
Lid geworden op: ma 25 apr 2005 16:01
Locatie: Goes (Zeeland)

Bericht door Donkervoort »

powerline schreef:Alleen nou zit ik nog met de vraag, zou dat blok ook in de gewone lotus super seven zitten van kyosho?(de rode,en de groene)


Graag gedaan! :thump_up: Je houdt je in ieder geval met de goede modellen bezig, puurder kan niet :wink:

Uhm, volgens mij is het antwoord op je laatste vraag nee.
Hier een paar afbeeldingen waar je het op kunt zien:

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie