Erik O. Update 28-02
- autofreakie
- Schaal: 1:43
- Contacteer:

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Je bedoelt die van Solido?
Die lijkt erg mooi te zijn geworden, maar voor ik hem koop, wil ik hem toch nog even in het echt zien, duurt alleen nog een paar maand.
Zelf heb ik een 2-tal Renault's en een Simca. ( 2001 Mégane Coupé, 1988 R5 GTTurbo en 1974 Simca 1501) Van elke auto heb ik overigens een model
Die lijkt erg mooi te zijn geworden, maar voor ik hem koop, wil ik hem toch nog even in het echt zien, duurt alleen nog een paar maand.
Zelf heb ik een 2-tal Renault's en een Simca. ( 2001 Mégane Coupé, 1988 R5 GTTurbo en 1974 Simca 1501) Van elke auto heb ik overigens een model

Nothing beats a TurboCharger!
Geen idee eigenlijk.
Heb deze 5 jaar geleden in Amerika gekocht voor 5 dollar, en ik weet dat ie van Hotwheels was en van een aparte serie. ( dus ook met see-thru body) Dus het zou zo maar kunnen dat ie uit de Crew Choice komt
Toegevoegd na 12 uren 58 minuten:
Na lang wachten is deze eindelijk van mij geworden:
een '80 Nissan Prairie van Tomica Dandy.
Naast een beetje jeugdsentiment, vind ik het ook een leuk model

Heb deze 5 jaar geleden in Amerika gekocht voor 5 dollar, en ik weet dat ie van Hotwheels was en van een aparte serie. ( dus ook met see-thru body) Dus het zou zo maar kunnen dat ie uit de Crew Choice komt
een '80 Nissan Prairie van Tomica Dandy.
Naast een beetje jeugdsentiment, vind ik het ook een leuk model

Laatst gewijzigd door Erik O op za 18 feb 2006 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Erik O schreef:Geen idee eigenlijk.
een '80 Nissan Prairie van Tomy/Diapet.
Naast een beetje jeugdsentiment, vind ik het ook een leuk model![]()
www.maxtune-d.com/prairie1.jpg
www.maxtune-d.com/prairie2.jpg
www.maxtune-d.com/prairie3.jpg
Hee! Ook een modelletje van Diapet? Ik heb een Mazda MX-5 ervan. Diapetjes kom je hier niet vaak tegen geloof ik... Mooi wagentje trouwens!

Erik O schreef:www.maxtune-d.com/lex.jpg
Deze vond ik vandaag in een modelautowinkel in Leeuwarden, Niet superbijzonder, maar ik vond hem wel apart.
Ook wel grappig dat hij in Minority Report is te zien
Ik zat gisteren "The Island" te kijken, en daar zit ie ook in

- hanzjepanzje
Ja, het is een GT90
Detaillering is typisch Maisto, weinig dus
, maar de lijnen van het model zijn wel goed gelukt, dus dat is het belangrijkste.
Verder heb ik de wagen direct na ontvangst uit elkaar gehaald, om hem helemaal schoon te maken, want er zat enorm veel stof in.
Toegevoegd na 3 uren 54 minuten:
weet iemand zo ook of de Revell 1:32 Auto Union een heruitgave is van de Matchbox versie?

Detaillering is typisch Maisto, weinig dus

Verder heb ik de wagen direct na ontvangst uit elkaar gehaald, om hem helemaal schoon te maken, want er zat enorm veel stof in.
Toegevoegd na 3 uren 54 minuten:
weet iemand zo ook of de Revell 1:32 Auto Union een heruitgave is van de Matchbox versie?