Ford Focus WRC "99 FORD
In de originele doos: en nog nooit uit de doos geweest

Ik heb echt geen flauw idee, jullie?
Heb de mijne voor 35 euro gekochtandre schreef:Ik zie ze nieuw al voorbij komen voor 40 á 45 euri.
De waarde is altijd "wat een gek ervoor geeft" Als beide partijen het een goede ruil vinden, waarom zou je je dan nog ergens zorgen over makenKyoshofan schreef:FF nog een vraagje...
Ik kan misschein nog een Mitsubishi Lancer Evo VI krijgen nieuw in de doos (Blauw).
Nu zag ik op marktplaats die prachtige Chevrolet Caprice Police zwart-wit van Sjefske. Helaas mist die model de zoeklampjes en het logo voor op de motorkap.
Ik wil dit model graag ruilen en Sjefske ook. De waarde van zo'n lancer id denk ik ong 50 euro. En die van de police ligt iets hoger denk ik.
Is dit een goede ruil. Ik vind hem mooier dus het is wel een goede ruil. Maar de waarde van die twee auto's weet ik niet. Zit daar een groot verschil tussen?
Alvast bedankt.
Sorry dat ik 2 keer vraag hoeveel een model waard is :S
Ziet er voor mij uit als uit de doos...Kyoshofan schreef:Wat is deze waard:
Ford Focus WRC "99 FORD
In de originele doos: en nog nooit uit de doos geweest
Ik heb echt geen flauw idee, jullie?
Preciesthebulldog schreef:de modellen van sjefske hebben vaak meer schade dan dat er verteld wrd
Diegene die schade-modellen voor een prikkie kopen kunnen dat om 3 dingen doen:DTM schreef:Schadeauto's zijn alleen leuk als je er een prikkie voor hebt betaald, anders ga je je alleen maar storen aan de gebreken.
Ik zeg niet dat ze meer schade hebben dan verteld.(kan ik niet weten, omdat ik nog nooit een model van hem heb overgenomen/gerolen)sjefske schreef:Preciesthebulldog schreef:de modellen van sjefske hebben vaak meer schade dan dat er verteld wrd![]()
Altijd He!