Zit inmiddels weer achter mijn bureau ook net als Peter helemaal gaaaaaaaaaaar. Van werken komt nog ff niets, eerst alle info over Le Mans aan te bekijken. Geweldig weekend gehad.
Natuurlijk speelde het voetbal ook mee. "Allez les bleus" werd al gauw "Adieu les bleus"
Prima camping plek, met dank aan Mike (1op43) vlak naast de Europese Corvette club, nog nooit zoveel zoveel Corvettes bij elkaar gezien zeer indrukwekkend. En slechts 200 m van het circuit bij de Corvette bocht, mooie plek met goed zicht op de baan. Een Risi F430 klapte voor onze neus tegen de muur. Zeer komisch waren ook de pogingen van de coureur om met een Censuur gereedschapsetje te proberen de rechterachterkant uit te deuken cq te repareren.
Ook was op die plek goed te zien hoe strak en hard Verstappen door deze bocht ging

En prima overwining ook voor van Mercksteijn cs. Als Peugeot nog een 2 goede regenrijders nodig heeft.......... En tja dan Peugeot, hier gaat op: "hardlopers zijn doodlopers" Ook het gepruts af en toe in de pits van deze Fransen was soms niet om aan te zien. Had overigens Peugeot wel de overwinning gegunt, gezien de zeer royale en erg dronken Franse voetbalfan waarvan wij de nodige rondjes bier gehad hebben.......
En niet te vergeten de magistrale Ferrari overwinnging in de GT 2 klasse, 1,2,3,4

Dat wordt dus een rijte van 3 in de vitrine
Hoop ook dat er een Le Mans versie van de Porsche RS Spider komt
Verdere zaken die me opvielen: Het geluid van de Corvettes, de schitterende Gulf Aston Martins, de decadentie van het Audi gebeuren maar ook wel indrukwekkend. Het geluid van de diesels vind ik maar niets. De regels moeten wel aangepast worden om het verschil tussen de diesels en de benzines te verkleinen en de LMP 2's moeten maar gewoon met de Amerikaanse specificaties rijden. Het wordt ieder jaar drukker, de prijzen op het circuit steeds hoger. rare eetgewoontes van de Fransen, friet op brod met kebab. Volgens mij valt er meer te verdienen met een simpele hamburger en frites tent met ernaast een biertap. Dit geldt overigens ook voor de "catering" op de campings.
Er zijn te weinig videoschermen en op de schermen is de tijd waarneming ook zeer matig. Voor de modelautoverzamelaar is Le Mans ook zeker aan te bevelen. Alhoewel je wel goed moet zoeken naar de mooie prijsjes de meeste modellen zijn wel aan de prijs.
Tot zover mijn Le Mans 2008. Tot volgend jaar. En hoop dat de foto's een aanvaardbare kwaliteit hebben.
EN DAN LAST BUT NOT LEAST HEEFT ER IEMAND DE UITZENDINGEN VAN RTL OPGENOMEN??
(had alle uitzendingen geprogrammeerd, alleen de vrouw des huizes meende dus een dvd te moeten gaan kijken................

met als gevolg dat alleen de 1e uitzending maar op dvd staat

)