Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Heb ik het na alle geharrewar over spiegels en dergelijke nu bij het juiste eind dat Maisto de Albers DTM-ers alleen in 2001 en 2002 uitvoering heeft gemaakt
En dat dat dan ook de reden is dat Curbstone nu maar zelf aan het werk is om een 2003-versie te fabriceren...
Hoe het ook zij: Prachtige aanwinst Rob, ziet er bijzonder fraai uit
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Jolly Club schreef:Heb ik het na alle geharrewar over spiegels en dergelijke nu bij het juiste eind dat Maisto de Albers DTM-ers alleen in 2001 en 2002 uitvoering heeft gemaakt
helaas Martin, alleen de 2001 versie is uitgebracht...Curbstone heeft de 2002 versie zelf gemaakt, en de 2003 versie schiet ook al aardig op
Dus als ik een 1:18 DTM Mercedes van Albers tegenkom in één van de zaakjes in het Noorden waar nog wel eens een overjarig modelletje achterblijft............
Ik zal maar weer eens goed opletten als ik mijn ronde doe
Zat net nog even op je site te neuzen Jos, als je gastenboek het niet doet, is het ook niet vreemd dat niemand hem tekent
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Wat moet je nu met je leven aanvangen nu je na al dat zoeken eindelijk je doel hebt bereikt Het is echt een prachtmodel en ik wist helemaal niet dat je de motorkap eraf kon halen.