ik ben ff verder gegaan met het interieur, hoeft er nu alleen nog maar ingeplakt te worden, en ik ga ook nog bezig met de motor om hem hoger te leggen..
en de velgen moeten er ook nog onder.
foto's:

wat vinden jullie ervan?
bob
heb je al van dat polijst schuurpapier(zwart) gebruikt met water?bobbob schreef:zoals de titel al zegt: ik heb een belangrijke vraag aan jullie. namelijk ove rhet plamuren.
want ik had geplamuurd, gechuurd, gegrond om te kijken of ie glad was, was ie niet.
nog een keer beetje bijplamuren en schuren, primeren, nog steeds niet glad (net gedaan).
hebben jullie tips hoe ik hem goed kan krijgen?
graag helpen...![]()
bob
hehe ik ben er al klaar mee;0 maar ik gebruik dat zwarte water schuurpapier...MercedesFreak schreef:heb je al van dat polijst schuurpapier(zwart) gebruikt met water?bobbob schreef:zoals de titel al zegt: ik heb een belangrijke vraag aan jullie. namelijk ove rhet plamuren.
want ik had geplamuurd, gechuurd, gegrond om te kijken of ie glad was, was ie niet.
nog een keer beetje bijplamuren en schuren, primeren, nog steeds niet glad (net gedaan).
hebben jullie tips hoe ik hem goed kan krijgen?
graag helpen...![]()
bob
thx.modeltuning123 schreef:Mooie ombouw, rolkooi etc. ziet er goed uit, al moest ik bijna huilenom dat motorblok + de stoelen. ik zou het motorblok gewoon grijs maken, + wat details, en de stoelen, die zou ik lekker zwart laten. maarja, verder vind ik 'm supermooi gelukt!
dankjetommekee schreef:Hij ziet er al netjes uit, ik heb nog eens door je topic gebladerd, en je kan er toch wat van hoor
.Ben benieuwd naar je nieuw projectje
nee, zie mijn andere reactie net, de corrado zijn de velgen af, moet ik nog geschikte velgen voor vinden, maar die mag waarschijnlijk ook nog wel een keertje slachtoffer spelengoededag schreef:wat is je nieuwe project? de corrado?
toch niet de otto's???
De stoelen lijken idd klein, maar als je een 'echte' race uitvoering ziet van bijv. deze auto, zit je ook vaak laag, dus, mij lijkt het geen probleem.bobbob schreef: thx.
ow, ik vind het blok wel mooi, en de stoelen zo ook, alleen vind ik ze een beetje klein eigenlijk...
maar hij zit nu in elkaar, nog een paar dingetjes doen, ga ik mrogen denk ik lekker mee bezig.. jullie zien volgende week wel hoe ie is geworden... en een nieuw projectej
nope, alleen de achterlichten en de stuur nog, maar heb ik telkens geen zin in, en ben bezig met de surpra's, en druk bezig met school...goededag schreef:is hij al klaar???